דף הבית / חדשות / ק.ט.מ: פרטים על אדוונצ'ר 390 חדש
390ADV-1

ק.ט.מ: פרטים על אדוונצ'ר 390 חדש

ק.ט.מ תחשוף בתערוכות סוף השנה אדוונצ'ר 390 חדש הבנוי על בסיס מנוע הדיוק 390; גזרת הבייבי-אדוונצ'רים מתחממת

לפני שנה וחצי חשפנו כאן אבטיפוס של ק.ט.מ אדוונצ'ר 390, שהיה יותר ניסיון להציג את הקונספט של הכלי ולעורר דעת קהל. העיצוב כלל מסכה קדמית ומגן רוח בסגנון ראלי דאקר, והמנוע נראה שנלקח מאחד הכלים המקצועיים של ק.ט.מ. אולם כעת נחשפות תמונות של אדוונצ'ר 390 חדש, אשר נראה שונה לחלוטין מאותו אבטיפוס, עם עיצוב ייחודי וחדש ומאפיינים עממיים יותר.

נתחיל בחזית. פנסי ה-LED נלקחו ישירות מהדיוק 390 שנותן לו את אותו מבט חרקי אשר ייחודי לק.ט.מ של התקופה האחרונה. מסכת החזית חדה, ומגן הרוח הקדמי קטן. בנוסף, יש שני מגני רוח שעוטפים את המסכה משני הצדדים ומוסיפים לפן העיצובי וגם מסיטים מעט את הרוח. את כל זה סוגרים מגני ידיים שנותנים נופך קרבי, כיסויי רדיאטור חדשים ומיכל דלק שנראה גדול יותר משל הדיוק אך נפחו טרם פורסם.

את המנוע והשלדה לקחו בק.ט.מ ישירות מהדיוק 390 עם שינויים קלים להתאמה לקונספט החדש: שלדת צינורות הפלדה דומה מאוד לזו של הדיוק 390, וכך גם המנוע, שככל הנראה מפיק 43 כ"ס לעומת 44 כ"ס במנוע של הדיוק, מה שמעיד על מנוע גמיש יותר, המתאים יותר לשימושי אדוונצ'ר.

הגלגלים בקוטר "18 מאחור ו-"21 מלפנים עם חישוקי שפיצים, כך שכוונת ק.ט.מ ברורה – לאדוונצ'ר 390 יהיו יכולות שטח אמיתיות. המזלג הקדמי ההפוך והבולם האחורי הם של WP – חברה-בת של ק.ט.מ, ומהלך המתלים ארוך עם אוריינטציית שטח ברורה.

תחום האלקטרוניקה עשיר למדי, בקורלציה כמעט מלאה לדיוק 390: מצערות חשמליות, מערכת ABS הניתנת לניתוק עם מצב סופרמוטו (פעיל על הגלגל הקדמי), מסך TFT צבעוני, וכמו בסדרות הדיוק הוא מציע גם חיבור למכשיר הנייד לקבלת שיחות והודעות למסך.

האדוונצ'ר 390 של ק.ט.מ ייכנס ישירות לקטגוריית הבייבי אדוונצ'רים, שפרצה בשנה האחרונה, והוא מצטרף לחבורה מכובדת כמו קוואסאקי ורסיס X300, הונדה CRF250 ראלי, ,סוזוקי ויסטרום 250 וב.מ.וו G310GS.

הק.ט.מ אדוונצ'ר 390 אמור להיחשף רשמית בתערוכת מילאנו הקרובה בתחילת נובמבר, לצד אחיו הגדול – ה-790 אדוונצ'ר.

אודות הדס לוי

הדס לוי
בן 22 מגוש עציון, משוחרר טרי מצה"ל, רוכב על סוזוקי SV650, נוסע מגיל 7 על טוסטוס בקיבוץ, ואוהב את הברך כמה שיותר נמוך

עשוי לעניין אותך

Ducati 851 Strada 89 1

נוסטלגיה: דוקאטי 851 ו-888

ה-851 היה אופנוע הקצה של דוקאטי בשנות ה-80, והוא הוחלף בהצלחה על ידי ה-888; מנוע וי-טווין מתקדם, הרבה אדום, והצלחה גדולה במסלולים

תגובה אחת

  1. Avatar

    סבלתי קשות מדיוק 390 2018
    אין סוף תקלות שמן ומנוע שלא נפתרו
    כולל פעמיים פתיחת ראש מנוע בהרצה
    ממש סבל נוראי

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן