דף הבית / חדשות / רכיבת תמיכה בתושבי עוטף עזה
Gaza-Journey-003

רכיבת תמיכה בתושבי עוטף עזה

מסע הזדהות עם תושבי עוטף עזה בשישי האחרון משך אליו יותר מ-150 רוכבים שבאו להביע תמיכה

בשישי האחרון יצאו עשרות רוכבים למסע אל עבר ישובי עוטף עזה והסביבה, למפגן תמיכה בתושבי האזור וחיזוק העסקים המקומיים בתקופה שבה שוב פוקדים את ישובי חבל עזה אירועים ביטחוניים רבים.

היוזמה לרכיבה נולדה רק כמה ימים קודם לכן בשיחה בין שני חברים – ישראל מועלם ולאון חפץ, שניהם רוכבים, ומהר מאוד מה שהחל כרעיון בראשם עבר לקבוצות וואטסאפ ואירוע בפייסבוק, שכאמור משכו אליהם רוכבים רבים. מועלם חבר ומתנדב בארגון 'השומר החדש' שבימים אלו מוקמת בו יחידת מתנדבים רוכבי אופנועי שטח. בתקופה זו, בין היתר, מסייע הארגון לכוחות הביטחון באיתור של אמצעי חבלה מן האוויר המסכנים את השדות החקלאיים בדרום.

יותר מ-150 רוכבים הגיעו להביע תמיכה
יותר מ-150 רוכבים הגיעו להביע תמיכה

הקבוצות השונות שיצאו ממקומות רבים בארץ חברו יחדיו בנקודת המפגש בצומת עד הלום, ומשם יצאה קבוצה של כ-150 אופנועים אל עבר הישובים הסמוכים לרצועה, כשאליהם חברה קבוצה של כ-20 רוכבי שטח שיצאו מקיבוץ בארי, בהובלתו של דני אהרונוביץ' – תושב האזור בעצמו.

המסע, שהחל בשעה 10:00 בבוקר דרך הכביש, ומעט מוקדם יותר דרך השטח, לווה על-ידי ניידת של איחוד הצלה, עבר בסמוך לישובים רבים בתחומי חבל הבשור, שער הנגב וסביבתם, והסתיים בצהריים בבסיס הצבאי 'מחנה רעים', שם המתינו לרוכבים דוכני מזון ומכירה שונים של בעלי עסקים מקומיים מחוץ לבסיס, וכל זה כמובן בתיאום מלא עם שלטונות צה"ל.

גם מערכת פול גז לקחה חלק ברכיבה כאות הזדהות ותמיכה, ומקווה שבקרוב מאוד יחזור השקט והביטחון לתושבי הדרום.

בנתיב העשרה
בנתיב העשרה
וגם מתנדבי איחוד הצלה היו
וגם מתנדבי איחוד הצלה היו

אודות נמרוד ארמן

מכור לריח של צמיגים חרוכים ואספלט טרי, מחייך בקסדה למראה השלט "זהירות סיבובים מסוכנים לפניך!". אם היה יכול היה גר במסלול מרוצים ומקבל לחשבון הבנק צמיגי סליקס כמשכורת.

עשוי לעניין אותך

SCORPA TY 125 LONG RIDE MY24 OUTDOOR (20)

למתחילים: שרקו וסקורפה מציגות 125 YT בשתי גרסאות

בשרקו, יחד עם השותפה סקורפה, מציגים את ה-TY 125 - אופנועי הטריאל-פנאי למתחילים של שנת 2024, בשתי גרסאות

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן