דף הבית / חדשות / שמן בדם – הטריילר
oil in the blood

שמן בדם – הטריילר

הסרט החדש 'Oil in the blood' מתאר את סצנת בניית אופנועי הקאסטום שפורחת בשנים האחרונות, ולפי הבילד-אפ הוא הולך להיות מרתק וחשוב

בתערוכת ‘1 Moto Show’ שנערכה לפני כמה ימים (עשור לקיומה) בפורטלנד, אורגון שבארה"ב, הוקרן לראשונה סרט תיעודי חדש בשם Oil in The Blood’ ('שמן בדם') הבא לעקוב אחר הטרנד המתפתח של השנים האחרונות בעולם האופנוענות – בניית אופנועי קאסטום. לרוב אנו רגילים לשמוע את המושג קאסטום בהקשר של סגנון האופנוע, אך כאן מדובר על בנייה של אופנועים במגוון סגנונות כשהדגש הוא על יצירה חד-פעמית של הבונה. סכמת הצבעים, מיכל המושאל מאופנוע אחר או כזה שיוצר עצמית, פנסים במגוון צורות ואינספור של תצורות שונות – הכל תלוי ברמת הידע והמיומנות של הבונה (שלא לדבר על עומק הכיס).

היוצר, גארת' מקסוול רוברטס, חבר מייסד במועדון האופנועים ‘Bike Shed’ בלונדון, מכיר את כל המי ומי בתעשיית הקאסטום של המאה ה-21, שאולי יהיו מוכרים יותר לאלו העוקבים אחר התחום ברשת, ואכן רשימת המרואיינים בסרט מראה זאת. שמות כמו איאן בארי, מקס חזן, קרייג רודסמית', וולט סיגל, שינייה קימורה ווינסטון יה, כמו גם המעצבים אולה סטנגארד מחברת אינדיאן וקורט וולטר מחברת אייקון מוטוספורטס' וקריינות על ידי פול ד'אורלינס וכריס האנטר (מייסד ועורך אתר BIKE EXIF).

על פי פרסומים רשמיים של ההפקה, הסרט בא לבדוק מה מניע את התרבות הזו – הבונים, הרוכבים, האמנים, הצלמים – האנשים שמרכיבים את הסצנה. כמו כן, התבוננות על דור חדש בלשון ההפקה, "שאינו חוסה יותר תחת הבטחה לעתיד ורוד, שחופשי עכשיו ליצור, לייצר ולבנות את דרכו החוצה ממערבולת כלכלית, על ידי בנייה של אופנועי קאסטום כפי שלא נראו מעולם".

הסרט, שמסתמן כסמן דרך בתחום הקאסטום, מתיימר להיכנס גם לסוגייה של עתיד הסצנה של בוני הקאסטום – האם זהו רק טרנד חולף ששיאו מתרחש כעת, או האם מדובר על תנועה חדשה שתגדל להיות איתנה ובת-קיימא עם השפעה על הזרם המרכזי של עולם האופנוענות, ותתרום בעצמה לעתיד תעשיית האופנועים.

לאחר צפייה בטריילר ועם "בילד-אפ" שכזה, כל מה שנותר הוא לחכות שיגיע גם למחוזותינו.

במאי: גארת' מקסוול רוברטס
אורך: 130 דקות
שפה: אנגלית
מדינה: אנגליה, 2019

לצפייה בטריילר, לחצו על הקישור:

Oil In The Blood Promo. from MoliFilms on Vimeo.

אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן