דף הבית / חדשות / תרגיל בעיצוב: הונדה CB650F נאו ספורט קפה
Neo Sports Cafe Concept

תרגיל בעיצוב: הונדה CB650F נאו ספורט קפה

סדנת העיצוב של הונדה איטליה מציגה דגם קונספט ברוח הנאו ספורט קפה על בסיס CB650F; בקרוב גרסה סדרתית?

ה'נאו ספורט קפה' – סדרת הנייקדים של הונדה המעוצבים ברוח רטרו-מודרני-עתידני וכוללים את ה-CB1000R, ה-CB300R וה-CB125R – מביאה איתה רוח חדשה, צעירה ורעננה מהונדה. כעת הונדה בוחנת את דעת הקהל עם דגם קונספט חדש בסדרה, שמוצג בימים אלו בתערוכת הרכב של פריז.

הנאו ספורט קפה קונספט החדש
הנאו ספורט קפה קונספט החדש

הפלטפורמה לקונספט החדש במשפחת הנאו ספורט קפה לקוחה מה-CB650F מהדור האחרון, אולם בוצעו בו שינויים רבים – החל מפרונט הפוך ובשרני וקליפרים רדיאליים, דרך מערכת פליטה כפולת דודים של SC Project, ועד חישוקים שונים וחלקים כמו רגליות רוכב וכידון.

אבל השינוי המרכזי נמצא בעיצוב ובעבודת הגוף, שבוצעו על-ידי סדנת העיצוב של הונדה-אירופה שיושבת ברומא, איטליה. במסגרת העיצוב המחודש עבודת הגוף כולה הוחלפה לאחת ברוח סדרת הנאו ספורט קפה – מינימליסטית, חדה ומודרנית, כשהדגש הושם דווקא על הספורטיביות. שימו לב לעיצוב הנקי והמינימליסטי, כמו הזנב המחודד והנקי, הפנס הקדמי, והניקיון הכללי של האופנוע מחלקים מיותרים. הוא נראה ספורטיבי מאוד, סקסי ומזמין, במיוחד עם צמיגי הסליקס שעליו.

בהונדה בוחנים את דעת הקהל, וייתכן שזהו קונספט שמבשר את בואה של גרסה סדרתית בעיצוב דומה – כמובן עם צמיגי כביש ואביזרי רישוי מלאים. בכל אופן, אם כך ייראה ה-CB650F החדש, כולל הפרונט ההפוך – אנחנו ממש בעד!

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

2024 KTM RC8C

ק.ט.מ: הזמנה מוקדמת ל-RC 8C של 2024

ה-RC 8C הייחודי של ק.ט.מ, עם המנוע של ה-890 דיוק R ועם מכלולי קצה למסלול, חוזר גם לשנת 2024 ב-100 יחידות בלבד; בשבוע הבא ניתן יהיה לבצע הזמנה מוקדמת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן