הימאהה טימקס החדש של 2017 נחשף הערב במילאנו – ב-3 גרסאות שונות: טימקס, טימקס SX וטימקס DX.
אם חשבנו שנפח המנוע יגדל – התבדנו. המנוע נשאר בנפח 530 ובאותו ההספק, אולם הוא מקבל מערכת הזרקת דלק מתקדמת הכוללת מצערות חשמליות YCC-T, וכן בקרת החלקה כסטנדרט. בנוסף נעשו שינויים במערכת הווריאטור, כולל רצועה חדשה, וגם רצועת ההינע האחורית מסיבי פחמן חדשה. שלדת האלומיניום של הטימקס חדשה לחלוטין ל-2017, ולטענת ימאהה היא גם קלה יותר מבעבר. גם הזרוע האחורית חדשה – 40 מ"מ ארוכה יותר מהדגם הקודם, וכעת היא מגיעה עם מערכת לינקים לבולם האחורי. המשקל הכללי נמוך יותר ב-9 ק"ג מהדגם היוצא. שינויים נעשו גם בתא האחסון שמתחת למושב, וכעת הוא גדול יותר ומכיל 2 קסדות.
מבחינת אלקטרוניקה, פרט לבקרת ההחלקה וכמובן מערכת ABS שמגיעה כסטנדרט, יש לוח שעונים צבעוני חדש ומפתח קרבה חכם.
ויש כמובן גם עיצוב מחודש ומחודד. מרשים מתמיד.
טימקס SX
ה-SX הוא הגרסה הספורטיבית של הטימקס, ופרט לסכימת צביעה ספורטיבית יותר הוא מקבל גם מתג D-MODE לבחירה של 3 מצבי ניהול מנוע, וכן מערכת GPS פנימית עם חיבור לאפליקציה ייעודית שמציגה נתונים על צג הסמארטפון.
טימקס DX
ה-DX הוא גרסת התיור של הטימקס, והוא מציע בקרת שיוט, מתג D-MODE עם 3 מצבי ניהול מנוע, משקף רוח מתכוונן חשמלית, חימום לידיות הרוכב ולמושב הרוכב, בולם אחורי מתכוונן, וגם חיבור לאפליקציה My TMAX.
שלוש גרסאות הטימקס יגיעו ארצה להערכתנו סביב אביב 2017. מחירים טרם פורסמו.