דוקאטי מדווחת על עלייה של 22% במכירות אופנועים בשנת 2015 ביחס ל-2014. בשנה האחרונה מכרה החברה 54,800 אופנועים. חלק חשוב מהעלייה במכירות נזקף לזכות הסקרמבלר, שנחל הצלחה גדולה ומכר לבדו יותר מ-16 אלף כלים ברחבי העולם.
בחלוקה למדינות, העלייה בשוק האיטלקי עמדת על 53% ביחס ל-2014, בשוק הבריטי עלייה של 37%, בשוק הגרמני עלייה של 24%, בשוק הצרפתי עלייה של 22%, ובשוק האמריקאי החשוב עלייה של 14%. במספרים אבסולוטיים השוק האמריקאי הוא עדיין הגדול ביותר לאופנועי דוקאטי, ואחריו השוק האיטלקי. שוק נוסף שאליו מכוונת דוקאטי בשנים האחרונות הוא השוק האסיאתי, שעולה השנה ב-14%. עם ההשקעה המסיבית של דוקאטי, בשנים הקרובות השוק הזה צפוי להתחזק אפילו יותר.
בחלוקה לדגמים, כאמור נמכרו מעל 16,000 סקרמבלרים. רבי-מכר נוספים הם המולטיסטראדה, שמכר השנה יותר מ-8,000 יחידות, והמונסטר 821 שממנו נמכרו השנה 6,500 יחידות. לאחר מכן ממוקמים צמד הפניגאלה – 1299 ו-899, והדיאבל.
זוהי השנה השנייה של דוקאטי בבעלות אאודי, וההשקעה הכספית בפיתוח אופנועים ובמיתוג החברה בהחלט נושאת פרי. עם הגידול המסיבי בתחום האופנועים בשווקים העולמיים, ועם הדגמים החדשים של דוקאטי שפונים לקהלים חדשים – כמו הסקרמבלר 400 והמולטיסטראדה אנדורו, אנחנו צופים שבשנה הבאה הגידול ימשיך להיות משמעותי.