בהונדה מציגים את ה־CB1000GT – דגם הספורט־תיור במשפחת ההורנט 1000, עם מיגון רוח ראוי, בולמים חשמליים סמי־אקטיביים ואביזרים לטובת רכיבה למרחקים ארוכים.

את ה־CB1000 הורנט – הנייקד־ליטר הקרבי של הונדה – בחנו לאחרונה. כעת מציגים בכנף האדומה את דגם התיור המבוסס עליו ומשתמש ברוב המכלולים הקיימים. המנוע נלקח מה־CBR1000RR של הדור הקודם, בנפח של 999 סמ"ק, הספק מופחת של 147.6 כ"ס (לעומת 152 כ"ס) ב־11,000 סל"ד ומומנט של 10.4 קג"מ ב־8,750 סל"ד. יש כמובן מצערות חשמליות וקלאץ' מחליק. לעומת ההורנט יש שינוי ביחסי ההעברה של הילוכים 2 עד 5, כאשר ההילוך השישי ארוך יותר לטובת שיוט בכביש המהיר, ביחד עם תנוחת רכיבה זקופה ונינוחה יותר.
שלדת הפלדה זהה להורנט, עם זרוע אחורית שארוכה יותר ב־16 מ"מ. הבולמים הם שוואה, חשמליים סמי־אקטיביים, שמוכרים ממשפחת האפריקה טווין. הרוכב יכול לבחור בין שלושה מצבי ניהול בולמים מתוכנתים מראש ועוד מצב אישי לפי ההגדרה האישית. יש חישוקי 17″ עם צמיגים במידות 120/70 מלפנים ו־180/55 מאחור. הבלמים של ניסין עם צמד דיסקים קדמיים בקוטר 310 מ"מ עם קליפר בעל 4 בוכנות, ויחיד מאחור בקוטר 240 מ"מ. בסיס הגלגלים עומד על 1,465 מ"מ, גובה המושב על 825 מ"מ, מיכל הדלק מכיל 21 ליטרים של נוזל ומילויו מביא את המשקל המלא ל־229 ק"ג.
ההונדה CB1000GT משופע באלקטרוניקה, וזה כולל את המצערות החשמליות, חמישה מצבי ניהול מנוע, בקרת אחיזה מתנתקת להטיה, מערכת ABS להטיה, בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע, מסך TFT בגודל "5 עם קישורית לסלולר, מפתח קרבה, פנסי LED וקוויקשיפטר.
האבזור הסטנדרטי כולל משקף מתכוונן ידנית ל־5 מצבים, ידיות מחוממות, רגלית אמצע וסט מזוודות צד. יש שלושה צבעים לבחור מהם ומספר רמות גימור ואבזור. מעטפת הפיירינג עשויה מחומרים ביולוגים, בהתאם לתפיסת הונדה, ובסיס המושב מפלסטיק ממוחזר.
FullgaZ אופנועים, קטנועים וכל מה שגז
מסקרן מאוד, להונדה יש כלים מצויינים אבל היבואן בארץ פשוט הופך את המוצר ללא תחרותי.
את הטרנסאלפ מוכרים באירופה ב-1500 יורו פחות מאשר טנרה, בארץ עולה 5000 שח יותר..
מחירים מנופחים, לא נותנים מחיר הוגן בטריידאין, לא מתגמשים בכלל.
בקיצור, הכלים מצויינים, עם היבואן קשה מאוד לעשות עסקה.