דף הבית / חדשות / ARCH: ה-KRGT-1 משתדרג ל-2020
ARCH-4

ARCH: ה-KRGT-1 משתדרג ל-2020

הדגם הבכיר של מותג האופנועים של הכוכב ההוליוודי קיאנו ריבס, עם מנוע וי-טווין בנפח 2,031 סמ"ק, מקבל עדכונים רבים לשנת 2020 ויוצג בתערוכת מילאנו

ARCH, חברת הבוטיק האמריקאית שהקים קיאנו ריבס, משדרגת את הדגם הבכיר בליין ומציגה אותו בתערוכת מילאנו.

זוכרים את חברת האופנועים ARCH? (אם לא, מוזמנים לקרוא כאן). תקציר: בשנת 2011 הקים כוכב מטריקס, קיאנו ריבס, חברת אופנועים בשם ARCH (קשת). הייצור מתבצע בקליפורניה במפעל קטן, שלמעשה מייצר את כל החלקים במקום, בדרכו לייצר קרוזרים ללקוחות אמידים.

ה-ARCH KRGT-1 בגרסת 2020 - מתחיל ב-80 אלף דולר
ה-ARCH KRGT-1 בגרסת 2020 – מתחיל ב-80 אלף דולר

בראש רשימת הדגמים שלהם עומד דגם בשם KRGT-1, הנושא מנוע וי-טווין בנפח 2,032 סמ"ק. לשנת 2020 הוא מקבל עדכונים רבים – 20 שינויים עיצוביים ומעל 150 חלקים ופריטים חדשים. מרבית העדכונים נמצאים בשלדה ובמכלולים, בעוד המנוע מקבל ליטופים קטנים, אך נשאר זהה לדגם הקודם שפותח ב-2014. מבחינת כוח, דרך אגב, הוא מספק כ-120 כ"ס בגלגל האחורי. אין נתונים מדויקים לדגם החדש, כמו גם המשקל שאמור להישאר על סביב 265 ק"ג.

מיכל הדלק מאלומיניום, שמחולק לשניים בפנים, קיבל עיצוב מחודש וארגונומי יותר; יחידת הזנב, הכנף מקרבון והמושב התחדשו; כמו גם החלק הקדמי עם המשקף, שנועד לשפר את האווירודינמיות, לוח השעונים והפנס המרשים מאוד – תסתכלו כמה מחשבה ועשייה הושקעו רק ביחידת התאורה הקדמית (פנס קדמי נשמע זול ופשוט פתאום).

אוהלינס שיפרו את הבולמים והגדילו את קוטר המזלג הקדמי ל-48 מ"מ, כשבשני הצדדים יש כוונונים מלאים. את חישוקי ה-BST מקרבון מלא עוצרים מלפנים צמד דיסקים צפים בקוטר 320 מ"מ עם קליפרים בעלי 6 בוכנות, מגובים ב-ABS כמובן. גם הזרוע האחורית מאלומיניום תוכננה מחדש ותורמת, לפי ARCH, לקשיחות והורדת המשקל הבלתי מוקפץ לטובת התנהגות משופרת.

מחיר הדגם הקודם בארה"ב עמד על 80,000$ כבסיס. ב-ARCH מתגאים בעובדה שכל דגם נבנה ומדוגם ספציפית לבקשת בעליו. ה-KRGT-1 החדש יוצג בתערוכת מילאנו שתיפתח ביום שלישי.

מנוע וי-טווין בנפח 2,011 סמ"ק
מנוע וי-טווין בנפח 2,032 סמ"ק
חישוקי BST מקרבון מלא
חישוקי BST מקרבון מלא
וזה גם נוסע!
וזה גם נוסע!

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MP3-HPE-Launch-013

פיאג'ו MP3 300 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

הפיאג'ו MP3 300 HPE Sport החדש אמור לשפר את החסרונות של ה-300 הקודם; לקחנו אותו למבחן ארוך טווח של חצי שנה כדי לענות על כמה שאלות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO