דף הבית / חדשות / CAKE מציגים את ה-Bukk לרכיבת שטח
CAKE bukk

CAKE מציגים את ה-Bukk לרכיבת שטח

מותג האופנועים החשמליים השבדי קייק מציג את הבוק (Bukk), ששם את הדגש על היכולות ברכיבות שטח עם שלדה וסוללה חדשים, מנוע חזק יותר ושלוש אופציות של מתלים

הבוק החדש של קייק מכניס את האופנוע החשמלי של המותג השבדי עמוק יותר לתחום השטח עם מכלולים מתאימים ושלדה וסוללה חדשים.

כזכור, רק לאחרונה בחנו את הקאלק המגניב של קייק שרק הגיע לישראל. קייק (CAKE) הוא מותג אופנועים חשמליים שבדי, אשר הוקם בשנת 2016 ומאז הציג 5 פלטפורמות של אופנועים חשמליים קטנים. החברה מפתחת את האופנועים בעצמה, תוך שימוש ברכיבים איכותיים, כשהמאפיין העיקרי של ליין הדגמים הוא העיצוב הנקי, הייחודי והמודרני – וכפי שראינו עם הקאלק, גורר תגובות מעורבות מצד כולם. המותג משווק ברחבי העולם, וישראל היא אחת המדינות הראשונות מחוץ לאירופה ולצפון אמריקה שאליהן מגיעה קייק.

כעת מציגים בקייק את הבוק (Bukk), ש-50 יחידות ממנו כבר הוצגו כמהדורה מוגבלת בסוף 2022 ונמכרו ברגע. בניגוד לפלטפורמות האחרות שנועדו להיות בעיקר כפריט לייפסטייל שיכול גם לזוז מגניב בתוך העיר, ברכיבת שטח, וגם קצת לפרברים, הבוק רוצה שירדו איתו לשטח. הוא יגיע בשתי גרסאות: סופר לייט (Super Light) ופאוור לייט (Power Light) שנבדלות בעיקר בסוללה.

CAKE Bukk בגרסת LE
CAKE Bukk בגרסת LE

הסוללה הנשלפת בקיבול של 2.6kWh שהכרנו בקאלק משפרת את הקיבול ל-2.9kWh, כשהמנוע מפיק הספק מקסימלי של 13 קילוואט (כ-17.4 כ"ס), הספק נומינלי של 8.5 קילוואט (כ-12 כ"ס) ו-37 קג"מ בסופר לייט, ו-16 קילוואט (כ-21.4 כ"ס), הספק נומינלי של 11.01 קילוואט (כ-14.7 כ"ס) ו-46.6 קג"מ בפאוור לייט. זמן הטעינה עומד על 1:55 ש' ל-80% ו-2:45 ש' ל-100%, טווח הרכיבה המוצהר עומד על כ-70 ק"מ ברכיבה אנדורו או כשלוש שעות רכיבת שטח. ניהול המנוע כולל 3 רמות כוח הנשלטות דרך אפליקציה ייעודית.

שלדת האלומיניום כאן חדשה לגמרי, כאשר החישוקים במידות 19″ מלפנים ו-18″ מאחור. ניתן לבחור בין שלושה הרכבים של בולמים: קיט של RB / Formula עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 39 מ"מ ומהלך גלגל של 270 מ"מ, כאשר האחורי מציע מהלך של 297 מ"מ; קיט אוהלינס / WP XACT PRO 7543 שמציע מזלג הפוך של WP עם מהלך גלגל של 278 מ"מ ואוהלינס S46 מאחור עם מהלך של 297 מ"מ. קיט WP XACT PRO עם מזלג 7543 ומהלך גלגל של 278 מ"מ ובולם 8946 עם מהלך של 279 מ"מ.

הבלמים הם של פורמולה עם דיסק קדמי בקוטר 240 מ"מ ואחורי בקוטר 220 מ"מ, בסיס הגלגלים עומד על 1,360 מ"מ, גובה המושב על 965 מ"מ ומרווח הגחון על 350 מ"מ. המשקל עומד על 85 ק"ג, כש-20 ק"ג מהם שייכים לסוללה.

הקייק בוק החדש יגיע לאירופה בשבועות הקרובים עם מחיר שיתחיל באירופה סביב 10,500 אירו לסופר לייט וכ-1,000 אירו יותר לפאוור לייט, כלומר זול יותר מהקאלק, שמתומחר בישראל ב-63 אלף ש"ח. אין מידע בשלב זה על מחיר או היתכנות הגעה לישראל.

צפו בווידאו: CAKE kalk במבחן:

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

OE_Trident660_MY25_12609_ML

טריומף: הטרידנט 660 מתעדכן ל-2025

בטריומף מציגים גרסת מעודכנת של הטרידנט 660 לשנת 2025 - עם יותר אלקטרוניקה, בקרות בטיחות והתאמה לתקנות זיהום אוויר

תגובה אחת

  1. Avatar

    סורון אולטרה בי הכי טוב שיש!

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן