CFMOTO מציגה את ה-300SR החדש – אופנוע ספורט בנפח 300 סמ"ק שנכנס היישר לקטגוריה הלוהטת של אופנועי הספורט הקטנים.
ה-300SR נכנס היישר לקטגוריה החמה של הימאהה YZF-R3, ק.ט.מ 390 דיוק, הונדה CBR300R וקוואסאקי נינג'ה 400. ל-300SR מנוע צילינדר יחיד בנפח 293 סמ"ק המפיק 29.2 כ"ס ב-8,750 סל"ד ו-3.5 קג"מ ב-7,250 סל"ד, והתיבה בת שישה הילוכים. מלפנים נמצא מזלג הפוך בקוטר 37 מ"מ של קאיאבה, צמיג קדמי 110/70 בקוטר 17″ ודיסק יחיד בקוטר 292 מ"מ. מאחור נמצא צמיג במידה 140/70R17. משקלו של ה-300SR עומד על 165 ק"ג.
ה-300SR עומד כרגע בתקני זיהום של יורו 4 ולכן עדיין לא נראה אותו באירופה ואצלנו, אך סביר להניח שהוא יעבור התאמות ליורו 5 בזמן הקרוב, מה שיאפשר לייבא אותו לשוקים האירופאים ובכלל זה לישראל. העיצוב המרשים ותמחור פוטנציאלי נמוך עשויים להיות האס של ה-300SR במידה ונראה אותו אצלנו.
החברה הסינית CFMOTO הוקמה ב-1989, והיא מייצרת רכבי שטח, רכבים תפעוליים ואופנועים. בשנים האחרונות ישנה שותפות אסטרטגית בין ק.ט.מ לבין CFMOTO, כששתי החברות הקימו חברה בשם R2R המייצרת אופנועי ק.ט.מ לשוק הסיני. לאחרונה הקימו 2 החברות מפעל חדש, שאמור לייצר כ-50 אלף כלים בשנה. פרט לק.ט.מ יש ל-CFMOTO שת"פים עם כ-30 חברות אופנועים ורכב, כשהחברה מייצרת מנועים, חלקים ואביזרים שונים – בעיקר לדו-גלגלי.
על עיצובי הדגמים אחראית סדנת KISKA האוסטרית, שמעצבת את כל אופנועי ק.ט.מ משנת 1994 ואת אופנועי הוסקוורנה מ-2014. בנוסף, ב-CFMOTO משתמשים במכלולים איכותיים כמו מערכות הזרקה של בוש, בולמי קאיאבה, צמיגי מצלר וקונטטיננטל, מערכות ABS של קונטיננטל, ועוד.