דף הבית / חדשות / CFMOTO: סדרת דגמי רטרו-מודרני חדשה בנפח 700 סמ"ק
CFMOTO-700CL-X-023

CFMOTO: סדרת דגמי רטרו-מודרני חדשה בנפח 700 סמ"ק

CFMOTO מציגה מנוע חדש בנפח 700 סמ"ק שמותקן בסדרת דגמים חדשה - 700CL-X - בעיצוב רטרו-מודרני

CFMOTO הסינית ממשיכה להתקדם במהירות בעולם האופנועים. החברה מציגה במילאנו סדרת דגמים חדשה בשם 700CL-X – עם מנוע טווין מקבילי חדש, עיצוב רטרו-מודרני מהמם ואפשרויות קסטומיזציה רבות.

700CL-X ספורט
700CL-X ספורט

נתחיל במנוע. זהו טווין מקבילי בנפח 692.2 סמ"ק, והוא נשען על הטכנולוגיה של מנועי ה-650 וה-400 של CFMOTO. הוא מגיע עם מצערות חשמליות, והמבנה הפנימי מפתיע למדי עם בוכנות מחושלות וקלאץ' מחליק. ההספק המקסימלי עומד על 75 כ"ס והמומנט 6.83 קג"מ.

אבל מעבר למנוע החדש יש פה עניין גדול נוסף, והוא הקונספט והעיצוב. מצד אחד מדובר בעיצוב מודרני לחלוטין, ואפילו עתידני. אבל מצד שני יש פה נגיעות רבות בסגנון רטרו, כמו למשל פנס כרום עגול (LED כמובן), לוח שעונים עגול (LCD בקוטר 7.5 ס"מ), שלדת מסבך משולשי פלדה שחורה, נגיעות של עור ושל גימור מט, ועוד. אם הרטרו המודרני הזה נראה לכם מוכר, נזכיר שאת האופנועים של CFMOTO מעצבת סדנת KISKA האוסטרית, האחראית לכל העיצובים של ק.ט.מ והוסקוורנה. עכשיו זה מסתדר בראש?

700CL-X אדוונצ'ר
700CL-X אדוונצ'ר

כך או כך, ב-CFMOTO מציעים 3 גרסאות על בסיס הפלטפורמה: Hertage, אדוונצ'ר וספורט, כשכל אחת מהן מגיעה עם אלמנטים ייעודיים וכל אחת ניתנת לעיצוב אישי על-ידי שפע צבעים ואביזרים. נראה שב-CFMOTO פונים ללב-ליבו של ההיפסטר העירוני הסטייליסט, ויש לא מעט כאלו.

מכלולי השלדה עושים רושם טוב ואיכותי, ונראה שהאופנוע גם אמור לנסוע, ואפילו טוב. כך למשל יש מערכת בולמים מתכווננת במלואה, יש קליפר רדיאלי מלפנים, הצמיגים בגרסת הספורט הם פירלי דיאבלו סופר-קורסה קרביים על חישוקי "17, באדוונצ'ר פירלי סקורפיון STR על חישוקי שפיצים בקוטר"17 ו-"19, ופירלי MT-60 על חישוקים יצוקים בקוטר "17 בהריטייג'. ברשימת האבזור תמצאו גם מערכת ABS מודרנית, בקרת שיוט, פנסי LED היקפיים, וגם שקע טעינה USB לטלפון הנייד המשקל היבש עומד על 183 ק"ג, גובה המושב 800 מ"מ, ונפח מיכל הדלק 13.5 ליטרים. בנוסף, לכל אופנוע אבזור מקורי משלו, כך למשל האדוונצ'ר מגיע עם תיקים של קרייגה ומשקף רוח גבוה, הספורט עם קליפ-אונים ומושב יחיד, וההריטייג' עם מושב עור וכידון גבוה.

700CL-X Hertiga
700CL-X Hertiga

לא ברור מתי יגיע ה-700CL-X לייצור סדרתי, אך על-פי CFMOTO זה אמור לקרות בקרוב. אם אכן יגיע לייצור, קרוב לוודאי שגם יגיע ארצה, ואז נדע את מחירו. נמשיך לעדכן.

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 41, רוכב על אופנועים 25 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

GASGAS-RALLY-2020-001

גאס גאס (של ק.ט.מ) תוקפת את עולם מרוצי השטח

רכישת גאס גאס על-ידי ק.ט.מ נושאת את הפירות הראשונים, עם הקמת קבוצות מרוצים חזקות בענפי ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO