עמוד 6 מתוך 6 ראשוןראשון ... 456
תוצאות 76 עד 82 מ 82

אשכול: איך הדיאלים מניסיון שלכם?

  1. #76
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    בתור מי שנהג קצת אוטובוסים.
    תיקח דאף איריזאר (מרכב אירופאי) יעשה חצי מליון בלי תלונות.
    יוטונג סיני אחרי 50 אלף קילומטר מתחילים לצנוח חלקים כולל בסביבת הנהג וחצי מהלדים מפסיקים לעבוד.( כך שאי אפשר להאשים את הנוסעים).
    ההבדל בין היפנים לסינים מתבטא במנטליות ומהמעט שאני יודע פרפקציוניזים אצל היפנים לפחות בעבר היה ערך עליון ולכן מה שהיפנים לקחו וחיקו היה עשרות מונים יותר מוצלח מהמקור.




    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #77
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    החכמתי... אז רגע בbmw העבירו את רוב הייצור שלהם מאירופה לאסייתים?
    או שיש כלים שהם עדיין מעדיפים לתת לאפריליה לייצר?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    לא הכל רק הדגמים הזולים
    BMW f650 עד 2007
    Aprilia pegaso 650
    שניהם זה פרי פיתוח משותף של במוו ואפריליאה, אפריליאה סיפקו שילדות במוו הנדסה כללית ומנוע.
    בזה של במוו במנוע יש 4 שסתומים והוא מכוון להספק בינוני ואמינות, בזה של אפריליאה יש 5 שסתומים והוא מכוון להספק גבוהה על חשבון אמינות.
    השאר הם חולקים מכללים ביניהם וגם היצור היה חלקית באפריליאה.
    ב2007 במוו שינו שם לg650 והעבירו הרכבה לקימקו ואז משם עשו מתיחת פנים וללונסין סין.
    תאכלס הכלי שמיוצרים בסין טובים מאוד ואמינים לא פחות מאלה של אפריליאה ואפילו יותר. אבל זה הנדסה של במוו ייצור מנוע של רוטקס ייצור רכיבים רובם בהלה ובוש והרכבה בסין בסטנדרט במוו.

    אותו סיפור לגבי ה800 שחלקם מורכבים בהודו עם בקרת איכות וסטנדרט במוו.

    גם היפנים ככה והרוב מורכבים בתאילנד ומלזיה וארצות כאלה בדגמים הזולים יותר, אבל סטנדרט נשאר יפני.

    נעזוב רגע רכבים אמא שלי עובדת במפעל בישראל שמייצר עבור היפנים ועבור האירופאים רכיבים.
    אגב מכירים את סיפור הכרית אוויר של בוש שהיו נפתחות והמון רכבים עברו ריקול?
    זה כי בוש ניסו לעבור למפעל סיני עם בקרת איכות סינית ואז חזרו למפעל הישראלי.

    עכשיו לוקי בקשר ליפנים הם מחקים טוב מאוד אבל הם עדיין לא ברמת מקור מהסיבה שאין להם מספיק חומרי גלם וטכנולוגיה לייצר מוצרים כמו המקור.

    המטלורגיה של היפנים מפגרת בבערך מילניום, הידע בזכוכית ובעוד המון חומרים.
    כן הם מעולים בליעל תהליך ייצור ולייצר בידיוק לפי שירטוט, זה החלק החזק שלהם פס יצור יפני לרוב בטולרנסים הרבה יותר גבוהים מחלק מפסי היצור באירופה.

    אבל נטו טכנולוגית החל מlow tech ועד היטק הם מתבססים לרוב על טכנולוגיות מיושנות שפג תוקף הפטנט שלהן או על טכנולוגיות ברשיון אירופאיות

    שוב מבלי לזלזל

    לוקי בתור נהג משאית מה תעדיף איסודזו, מיצובישי, דאפ , מרצדס או וולוו?

    אני בטוח שאת האיסודזו והמיצובישי תעדיף להשאיר בצד ולקחת אירופאית.

    Hino זו לא משאית יפנית, זה ייצור יפני של סאאב כמדומני או וולוו

    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #78
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לוקי בתור נהג משאית מה תעדיף איסודזו, מיצובישי, דאפ , מרצדס או וולוו?

    אני בטוח שאת האיסודזו והמיצובישי תעדיף להשאיר בצד ולקחת אירופאית.

    Hino זו לא משאית יפנית, זה ייצור יפני של סאאב כמדומני או וולוו


    את ההינו אני לא מכיר.
    משאיות שכן יצא לי לנהוג הן אירופאיות ( מרצדס וולוו איווקו ודאף - בצה"ל ריאו קאמינס ומאן של תובלה ) ולא התנסתי בתוצרת אסיה.
    אני יכול להסיק על סמך פורום נהגי משאיות שהאיסוזו לא להיט וכך גם הניסן ששווקה בארץ סביב 93 ולא הצליחה במיוחד (נעלם מהכבישים).
    מאידך קח את הטויוטה קוסטר ( אם אני זוכר נכון) שהוא מידיבוס ונחשב לסוס עבודה אומנם מיושן אבל אמין מאוד.

    אני ב95 הייתי בעלים של עסק להסעות ובין כלי הרכב שהיו לי היה לי פיג'ו בוקסר ( נרכש חדש) שהיה חרא של רכב תקלות ויבואן חרא (KTM לצורך העניין).
    היו לי GMC ואקונוליין שהיו יקרים מאוד לאחזקה אבל אמינות טובה באופן יחסי.
    החזקתי דאף איריזאר שהיה לא רע ( למרות שטוענים שדאף די חרא לפחות כיום עם הטכנולוגיה) מנוע גדול וטיפש אבל מאוד נהנהתי ממנו.
    מאן היה חרא - מתחמם מהר לא אהבתי
    וולוו סנסדוגי ( את הג' לא מבטאים) היה תענוג מאידך האוטובוס היה חדש.
    אגף ההפתעה הכי גדולה שהייתה לי זה היה ניסאן וואנט שהיה סוס עבודה אמין והשירות של חיים לוי הפתיעה לטובה בהיבט של מתן האחריות.

    כשכיר נהגתי על הסינים (יוטונג) חרא של כלים לא נוחים ומתפרקים מהר (לחיוב מנוע קאמינס )

    ווללוו B12B (אם אני זוכר נכון) גיר רובוטי ארור וצרור בעיות עם חיישנים.
    נהגתי על מרצדס ספרינטר שהיה סבבה.
    טרנזיט הדור של 2013 בערך שהיה סד עינויים.
    אגב מחברים שנוהג על מרצדס OC500 איריזאר 60 מקומות האוטובוס חרא המון בעיות בגיר - רכב חדש לא יודע אם זה משהו נקודתי או לא אבל הוא קיטר על זה

    אני מניח שכנהג הייתי מעדיף תוצרת אירופית - כבעלים של חברה השיקול משתנה לפי תועלת מחיר - חברה גדולה יכולה להרשות לעצמה כלי תקול נהג פרטי עם רכב או 2 לא יכול להרשות לעצמו והיה מעדיף אמינות.
    אגף לצה"ל נכנסו הוואז ( אם אני לא טועה בשם) עם שילדת צינור שאמור להחליף את הריו ומעניין אותי מה אומרים עליהן הנהגים.
    בסיכומו של דבר - אין לי תשובה נחרצת אישית אני חסיד של אמין.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #79
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    תראה בארץ יש בעיה אמינות לאירופאים שנובעת בעיקר מעבודה לא מקצועית במוסכים. הם עצמם לרוב לא מודעים בכלל למה שהם עושים.
    היפנים, קוריאנים, סינים פרימיטיביים מאוד ולכן הם גם עובדים לפי מה שהמוסכניק מכיר 30 שנה. גם האמריקאים דומים בזה.

    אירופאי דורש כל הזמן ללמוד מה החידוש בדור החדש ואיך זה משפיע על המוסך ואיזה שינוי תפיסה יש לבצע בטיפולים.
    בארץ אוהבים לעבוד בשיטת ה"זה עובד לי 10 שנים, אז ממשיכים ככה" ומשם האירופאים מפתחים מחלות בטרם עט.

    כבר היה לא פעם את הדיון הזה אבל תתפלא רנו אמינים מאוד באירופה כנ"ל גם וולקסואגן והרבה בעיות של רכבים אירופאים שיש בארץ אין באירופה וארה"ב וזה לא בגלל האקלים, בטקסס האקלים לא פחות חם.



    Sent from my m3 note using Tapatalk
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #80
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    וולוו כבר לא אירופאית... היא סינית. לפי מה שהבנתי הם גם העבירו מפעלים לסין בהתאם וכיום הם מחזיקים ברכבי suv/sadan/business ומשאיות הכי מתקדמות טכנולוגית והכי בטיחותיות.
    אני לא יודע מה הולך בתוך החברה הזאת אבל כרגע היא בעליה טכנולוגית מדהימה.

    בנוסף אין לי מושג מאיפה מגיעים המנועים שלהם, אבל לפי מה שהבנתי (בתחום המשאיות) האמינות של Man/mercedes הרבה יותר גבוהה משלהם.

    מנהגי משאיות כמובן, אני לא מתחבר לדברים האלו במיוחד.

    Oc500 היה אמור להיות ההמשך של 404 שהוא ההמשך של 303.
    303 היו באגד המון שנים והם מאוד אמינים, כל כך אמינים שכשקנו את ה404 שמו חלק מהחלקים של ה 303 ה404 כי היו איתם בעיות (כמו המזגן).
    Oc500 אמור להיות מבוסס איכשהו על הדגם הקודם אבל הוא דגם נחות... הB12B אוטומט בגרסה השניה שלו הרבה הרבה יותר טוב טכנולוגית ויש איתו פחות בעיות.
    מרצדס ניסו לעשות דגם תקציבי של אוטובוס, שלבסוף נשרף בעליות של ירושלים, נתקע, מתחמם, מזגן מפסיק לעבוד, גיר בעייתי.... כל האוטובוס (לדוגמה) כל יחידה באה עם בעיה אחרת.

    ושוב מי שמנסה לחסוך חוטף בכיוון השני.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 13-03-2017 בשעה 15:59.

  6. #81
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    יש הבדל טכנולוגי עצום בין ה303 לOC500 ואני מניח למעט עצם היותם אוטובוסים שיועדו לבין עירוני והסמל אין ביניהם כבר קשר.
    מהמעט שאני יודע גם וולוו עולים באש.
    לצערי למעט השלמת שכר וקצת עזרה לחברים מהענף כבר לא נוהג ( נשמע מוזר אבל אני אוהב את הנהיגה על האוטובוסים) כך שאני לא ממש מעודכן.

    יצא לי לעבוד על ה303 והם נחשבו אחד האוטובוסים הכי טובים שהיו אבל פה אנו נכנסים לנושא אחר של עבר מול עתיד (יתרון העבר פשטות עמידות מכנית העידר אלקטרוניקה וכו'
    לעומת העתיד שכנראה המוצרים לא נועדו לשרוד והמורכבות שלהם בשלב כל שהוא הולכת לרעתם).

    28807_1438075718156_1628692_n.jpg

    28807_1438075758157_6333218_n.jpg
    אין כמו לקחת את המשפחה המורחבת לטיול יותר זול מרכב פרטי ויש מקום לכולם לישון. אי שם ב2008 דאף איריזאר
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 14-03-2017 בשעה 09:54.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #82
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    היו הראשונים בארץ עם שקעי usb כפול ליד הנהג... אוטובוס שהיה ממעלה ראשונה.
    חבל שהיום הכל מורכב בארץ.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. עזרה| איך הדיאלים DAYSTAR או הROADWIN 250?
    על ידי yossi465 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-02-2017, 12:46
  2. איך הדיאלים DAYSTAR או הROADWIN 250?
    על ידי yossi465 בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 11-02-2017, 20:42
  3. חוות דעת על מחיר הדיאלים
    על ידי amit1001 בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-08-2016, 14:51
  4. איך אתם מנקים את האופנוע שלכם?
    על ידי -Guy- בפורום כללי
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 22:55
  5. רכב החלומות שלכם ?
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 20:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO