שלום וברוך הבא לפורום הכותרת שלך לא תקינה , להבא דאג לכורת תקינה בבקשה .
אם אתה מחפש עלויות שימוש נמוכות F800R סוגר לך אחלה פינה.
ומספק פאן לא רע בכלל
שלום וברוך הבא לפורום הכותרת שלך לא תקינה , להבא דאג לכורת תקינה בבקשה .
אם אתה מחפש עלויות שימוש נמוכות F800R סוגר לך אחלה פינה.
ומספק פאן לא רע בכלל
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 18-03-2017 בשעה 11:25.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
הכי טוב ללכת ערום.
מניסיון על 2 נייקדים (70כ''ס ו-100כ''ס):
בתוך העיר- בסדר ++
מחוץ לעיר-מעולה!
צריכת דלק - 200+- ק''מ למיכל (לא מחכה לרגע האחרון לתדלק)
עלויות-כמו בכל אופנוע אבל משוכנע שיותר זול מסופר ספורט (חלקים, טיפולים, וגם פחות פלסטיקה לתקן).
פאן?- פאן!
נוחיות- צ'ק
שימושיות?-של אופנוע.
ודאי שיש הבדל. ודווקא העובדה שיש לו 3 ולא 4 צילינדרים עוזרת לייצר את המומנט הזה... לא "דחפו" לו 3 צילינדרים, תכננו אותו ככה. יצא אחלה מנוע.
מאיפה אתה יודע בן כמה פות"ש ואיך זה רלוונטי?
אגב, סימני פיסוק נועדו שישתמשו בהם - מומלץ ביותר.
אופנוע זו לא השקעה כלכלית שמניבה רווחים. יש להפסיד או להפסיד יותר.
דווקא יש אנשים שצריכים את הכח הזה.
אין הרבה כאלו, אבל יש.
תפסיק לנסות למכור לכולם רק BMWיש עוד אופנועים בעולם
200 ק"מ למיכל של 13 או למיכל של 17 ליטר?![]()
200 ק"מ למיכל של 13 או למיכל של 17 ליטר?[/QUOTE]
19 למען האמת אבל אני משתדל לתדלק כשהפס האחרון מבהבהב לי.
CBR650
יענה על הצרכים שלך.
חזק מספיק, חסכוני מאוד בדלק וטיפולים, יש לו פאן.
ראיתי אתמול ביד 2 אחד משופצר מכל כיוון עם ק"מ נמוך.
רוצים עליו 52 אלף.
תבדוק שם.
אני אשתוק עם 320 ל 14.5 ליטר על במוו 800
וnimi
כל טרול משבח את הביצה שלו![]()
אגב השיבר 750 אחלה פתרון גם
Sent from my m3 note using Tapatalk
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
נראה שאתה אפילו לא יודע איזה דו גלגלי הכי מדבר אלייך, יש פתגם שאומר ביצועים על חשבון פרקטיות וזה נכון שמדובר באופנועי ספורט.
דווקא משלושת ה600 סופרספורט שרשמת הסוזוקי 750 יהיה הכי נכון, כי הוא בעל התנהגות 600 אבל חזק משמעותי ונעים יותר ביום יום מבחינת
מנוע שימושי.
מאחר ואתה מחפש ליום יום גם ספורטיביים יהיו מכשול, ה MT יהיה הרבה יותר מאיים מה 600 סוםרסורט בגלל מנוע חזק ומתפרץ ולא בטוח שתאהב אותו
הדרך הנכונה תהיה לעלות הדרגתי אם אהבת את הדיוק יש לך את האח הגדול 690 שגם אם תחליט לרכב ספורטיבי יסדר לך את הפאן פקטור יותר מכל הרשימה שהבאת, וזה מנסיון.
רביעית הקטנים שציינת נחמדים נעימים לא מאיימים סחירים די טוב ויעשו עבודה טובה בשקלול הכלכלי.
אני אישית קונה מהלב אופנוע ושם בצד את הנוחות כלכליות ושימושיות, שאני רוכב אני רוצה להרגיש שאני רוכב ולא נוסע
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
אני יודע שהיה רכיבות מבחן עד לא מזמן, אולי פשוט לא הגיע עדיין הדגם יורו 4 לרכיבות מבחן?
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE
האמת שהם מוכרים טוב לאחרונה, אני מכיר שסוף החודש כניראה יגיע לנסיעת מבחן
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
הורנט 2010
אמנם אני מכור, אבל גם אני אמליץ על שיבר =)
עברתי אליו מסיביאר 250, תענוג עילאי.