עמוד 3 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 62

אשכול: הונדה משיקה בישראל את ה-X-ADV המסקרן

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מדהים אותי שבאותו פורום מהללים את הויסטרום על הוורסטיליות שלו אבל יורדים על ההונדה שעשו משהו שעל הנייר נראה תפור על הלקוח הישראלי.

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    Welcome to israel.
    אם אני קניתי את זה ויש לי כזה, אז זה הכי טוב!

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    כן אבל הטילערס פונה לקהל יעד שלא מתלונן על מחיר.
    ההונדה הזה פונה גם אליי ואני בוכה על המחיר
    רוצה כזה!
    מחכה שיהיו יד2.
    זה פשוט מושלם, שישיית בירות מתחת לכסא, ארגז קטן, אוטומטי, חסכוני, חזק וגםםםםם...
    עושה קצת שטח!!
    אח..
    תנו לפנטז.. קטלתם.

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    תראו יש אנשים בני 60 פלוס שרק חיכו לכזה אופנוע בגלל ה dct האוטומטי.
    אין מה לעשות יש לזה סוג של קהל יעד.

    ההונדה וסוזוקי באמת פח בשנים האחרונות אבל גם לימאהה יש דברים לא טובים בהחלט אבל הכיסוי שלהם תמיד היה עיצוב טוב ושיווק חכם (דוגמת mt7 או tmax - לכל אחד יש חסרונות עצומים בשוק ועדיין נקנים).

    אני רק מצטער שזה לא בא עם מנוע חדש של 3 צילינדרים או עוד גרסה של 2 פעימות על 250 סמ"ק, זה לדעתי היה הופך את זה למושלם.

    מעבר לזה המוצר הזה לא רע בכלל, רק התמחור בארץ הזוי (כרגיל - הונדה זה מטרו?)


    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    197
    חכו שנה שנתיים לנתוני מכירות על הכלי.
    מזכיר לכם שיצא הNC700 DCT הוא היה להיט מכירות באירופה, וקשה להתווכח עם מכירות למרות כל החסרונות שלו - מנוע חלש וכו'.
    אני לא מאמין שהוא יצליח בארץ בגלל המחיר, בדיוק כמו הזירו. חזירות של יבואנים.
    אחרי 11 שנים על אופנועים וקטנועים הייתי שמח לשים את הידיים שלי על אחד כזה, אבל לא במחיר הזה.
    אולי ידבק להונדה המהלך שקורה בסוזוקי ימאהה וקוואסקי לגבי הורדת המחירים (SV650 Z650...).
    ראלי הכלי הזה צריך להיות מתומחר בין הטרייסרים 65-70 אלף, אבל מה אני יודע

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    הונדה זה מטרו"
    הונדה זה מאיר (יענקלה שחר שהתחתן עם הבת של מאיר )
    עשה 2 טעויות1 )מכבי חיפה וההתמכרות המזוכסטית לפרסום.
    2 ) שילוב אופנועי הונדה עם האחות הגדולה חטיבת המכוניות.
    ללא עצמאות ללא חשיבה שיווקית מובילה.
    יש לך מותג מה אתה עושה איתו .?!
    חג עצמאות שמח.

  7. #37
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רוכב אדוונצ'ר אמתי לא יטיל מימיו על קטנוע הזה, הוא יקנה את אחת ממפלצות חוצות
    היבשות אם יוכל להרשות לעצמו, או יכין לעצמו אופנוע כמו בתמונה שפרסמתי.

    רוכב אחר שרוצה לעשות טיול כביש אמתי, לא במדינה שלנו שנגמרת לפני מיכל הדלק.
    אלה חוצה ארצות הברית יקנה משהו קצת יותר נוח ובעל מקום לציוד של חודש.

    מי שרוצה לשלב כביש שטח יפנה כמובן לדו"ש אמת שיודע לתת משני הדברים.

    מי שמחפש קטנוע (לא ברור לי למה, אבל סבבה) לא ישלם את המחיר הזה בשביל...כלום....

    רק בעלי הממון המחפשים פוזה דוגמת דמוי ג'יפ עירוני אוטומט וללא מרווח גחון והנעה 2X4
    אולי יפזלו לכיוון שלו.

    אז מה המחיר האמתי?

    המחיר האמתי הוא לשבת היטב עם עצמך ולהחליט איזה רוכב אתה רואה את עצמך בתקופה
    הקרובה, להשקיע ולקנות את הדבר האמתי שייתן לך את מלוא הצרכים שלך.

    רק אז תוכל להיות מסופק באמת.
    - רן
    אני מנסה לפצח את ההתנגשות המובנית בהודעה שלך כי הפסקה באדום לא מסתדרת עם הפסקה בכחול. אני מודה שטרם הצלחתי להבין איך שתי הגישות השונות מתקיימות תחת קורת גג אחת. אבל זה רק אני.

    רוכבי אדוונצ'ר אמתיים הם פרומיל שבפרומיל מאלה שרוכשים אופנועי אדוונצ'ר. או בלשונך, רובם ככולם, בעלי ממון המחפשים פוזה דוגמת ג'יפ עירוני.
    הדיסקברי 1 האוטומטי שלי על כל ברזליו, 4X4 קבוע שלו, המנוע טורבו דיזל עתיק היומין, תיבת העברה על הידית שלה ואני עם ג'וני D. בבוא היום, עם כל אישיותי המסוקסת, אשקול בכובד ראש את ה X-ADV.

    איללכא...וסובבו בגז

  8. #38
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    הונדה זה מטרו"
    הונדה זה מאיר (יענקלה שחר שהתחתן עם הבת של מאיר )
    עשה 2 טעויות1 )מכבי חיפה וההתמכרות המזוכסטית לפרסום.
    2 ) שילוב אופנועי הונדה עם האחות הגדולה חטיבת המכוניות.
    ללא עצמאות ללא חשיבה שיווקית מובילה.
    יש לך מותג מה אתה עושה איתו .?!
    חג עצמאות שמח.
    למיטב הבנתי, האשמה מוטלת לפתחה של הונדה העולמית שהכריחה את מאיר לייבא לארץ גם את האופנועים. ככה גם נראה מותג הדו"ג הגדול בתבל.

    איללכא...ועצבנות שמח

  9. #39
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    הונדה זה מטרו"
    הונדה זה מאיר (יענקלה שחר שהתחתן עם הבת של מאיר )
    עשה 2 טעויות1 )מכבי חיפה וההתמכרות המזוכסטית לפרסום.
    2 ) שילוב אופנועי הונדה עם האחות הגדולה חטיבת המכוניות.
    ללא עצמאות ללא חשיבה שיווקית מובילה.
    יש לך מותג מה אתה עושה איתו .?!
    חג עצמאות שמח.
    מאיר שונאים אופנועים.
    מאיר שונאים להתעסק באופנועים ולמכור אופנועים.
    מאיר שונאים אנשים שבאים לקנות אופנועים.

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    חוץ מלירון בסניף של חיפה זה לגמרי נכון.
    הונדה לא מעניין אותם מכירות אופנועים,נשמע אבסורד נכון?
    אבל לא, לא מעניין אותם.
    נעם תחכה איתי ביחד, בטוח כמה בעלי ממון יקנו וימכרו אחרי חודש

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    ציטוט נכתב במקור על ידי קוקוריקו נגד קופיקו צפיה בהודעה
    מאיר שונאים אופנועים.
    מאיר שונאים להתעסק באופנועים ולמכור אופנועים.
    מאיר שונאים אנשים שבאים לקנות אופנועים.
    הלוגו של מאיר.

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    אני מנסה לפצח את ההתנגשות המובנית בהודעה שלך כי הפסקה באדום לא מסתדרת עם הפסקה בכחול. אני מודה שטרם הצלחתי להבין איך שתי הגישות השונות מתקיימות תחת קורת גג אחת. אבל זה רק אני.

    רוכבי אדוונצ'ר אמתיים הם פרומיל שבפרומיל מאלה שרוכשים אופנועי אדוונצ'ר. או בלשונך, רובם ככולם, בעלי ממון המחפשים פוזה דוגמת ג'יפ עירוני.
    הדיסקברי 1 האוטומטי שלי על כל ברזליו, 4X4 קבוע שלו, המנוע טורבו דיזל עתיק היומין, תיבת העברה על הידית שלה ואני עם ג'וני D. בבוא היום, עם כל אישיותי המסוקסת, אשקול בכובד ראש את ה X-ADV.

    איללכא...וסובבו בגז
    פשוט מאד, אני מדבר על התאמה של כלי לצרכים.
    גם ג'אחה היא צורך של אנשים מסוימים.

    אתה יכול לקחת ג'ינס משוק הכרמל, לשים לו מדבקת
    ליוויס ולהסתובב בחוצות העיר נפוח מגאווה.
    (סססססאומו כמה אני עתיק, לא מצאתי שם של ג'ינס אופנתי היום.)

    קטנוע אוטומטי מפלסטיק בשטח, הוא בדיוק אותו הדבר.
    לקחת כלי ולשים עליו מדבקת אדוונצ'ר זה פשוט עלבון לאינטליגנציה.

    גם הטייפון 50 היה מסוגל לנוע יפה בדרכי עפר, היו לו נתונים
    עוזרים כמו גלגלי בלון מתלים יחסית טובים ועוד, זה עדיין לא
    הפך אותו לאדוונצ'ר, מקסימום לפאן טהור.

    בשנות השמונים כל מי שהיה לו פיאט 127 (בחייכם צעירים תבדקו בגוגל)
    שם לה מדבקה עם הכיתוב TURBO והרגיש מלך העיר.
    זה הפך אותו לאגדת ראלי?

    מי שהרפתקה בדמו יצא אליה בלב חפץ עם כל אופנוע ראינו מסע של קטנועי 50CC
    לאילת בשטח, אופנועי כביש ספורט מתיירים בעולם, הארלי בשטח, ועוד בקיצור..
    זה לא השם, זה הרוכב ומה עומד מאחוריו!

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,002
    נראה לי שיש לך בעיה עם פלסטיק./שושנים.
    אני מבין שאתה חסיד הברזל.
    " זה לא השם זה הרוכב ומה עומד מאחוריו!
    זה לא המכונה זה הרוכב והרוח.
    יש אנשים שקדמה מפחידה אותם..
    ולכן יש להם דעה מקובעת קדומה.

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי ilang צפיה בהודעה
    נראה לי שיש לך בעיה עם פלסטיק./שושנים.
    אני מבין שאתה חסיד הברזל.
    " זה לא השם זה הרוכב ומה עומד מאחוריו!
    זה לא המכונה זה הרוכב והרוח.
    יש אנשים שקדמה מפחידה אותם..
    ולכן יש להם דעה מקובעת קדומה.
    מסכים איתך כמעט במאה אחוז.
    הדבר היחידי שכואב לי בכל "הקדמה" הזאת, שלקחו את מנועי ה 2 פעימות וביטלו אותם כמעט לגמרי... בייחוד אלו שהיו מומחים בהם (היפנים).

    בגלל זה אני כועס על רוב האופנועים החדשים. ספציפית זה אופנוע גם כן חלש מאוד.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  15. #45
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    בקיצור שושנים אתה לא אוהב קטנועים וכלים אוטומטיים, אז ווספה וTMAX זה לא הסטייל שלך. בסדר גמור, לא בכוח.

    מי שמחפש לוותר על הילוכים (למרות שיש אופציה להעביר ידנית), רוצה מספיק כוח לנסיעות ארוכות בכיף, נוחות, צריכת דלק נמוכה מאוד לנפח הזה ובכלל, תחזוקה זולה אחת ל10 אלף ק"מ, מקום אחסון לקסדה. וכמובן, יש לו את הסכום לשלם, עושה רושם שימצא כלי מאוד מאוד מעניין ומספק.

    תאמין לי אני גר ביפו, וזה לא שכל הערסים פה עם הTMAX נוסעים איתו הלוך חזור לאילת כל יום ובסופש מקנחים בטיול לגולן. הם סתם מסתובבים ברחוב יפת ובשכונה. מקסימום קופצים לרמלה.

    אבל זאת מדינה חופשית, מי שרוצה כלים כאלה שיקנה.
    לדעתי אם כבר זה כלי הרבה יותר פרקטי מאשר TMAX, אולי הוא לא יגיע לרמת הנסיעה הספורטיבית שלו, אבל הוא כלי מספיק חזק בשביל להרביץ איתו ובטוח שרוב האנשים שכבר נסעו רחוק עם הTMAX והגיעו לאיזה מקום יפה במדבר או בגליל והיו שמחים לרדת קצת לשבילים, סביר להניח שלא יעשו את זה.

אשכולות דומים

  1. מה קורה עם מרוצי האופנועים בישראל?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-02-2017, 12:05
  2. כאוס תחבורתי בישראל
    על ידי omer בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 13-09-2016, 22:03
  3. קימקו דאונטאון 250 הושק בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 20:01
  4. Z800e למה אין אותו בישראל?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-09-2015, 11:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO