Welcome to israel.
אם אני קניתי את זה ויש לי כזה, אז זה הכי טוב!
מדהים אותי שבאותו פורום מהללים את הויסטרום על הוורסטיליות שלו אבל יורדים על ההונדה שעשו משהו שעל הנייר נראה תפור על הלקוח הישראלי.
Welcome to israel.
אם אני קניתי את זה ויש לי כזה, אז זה הכי טוב!
תראו יש אנשים בני 60 פלוס שרק חיכו לכזה אופנוע בגלל ה dct האוטומטי.
אין מה לעשות יש לזה סוג של קהל יעד.
ההונדה וסוזוקי באמת פח בשנים האחרונות אבל גם לימאהה יש דברים לא טובים בהחלט אבל הכיסוי שלהם תמיד היה עיצוב טוב ושיווק חכם (דוגמת mt7 או tmax - לכל אחד יש חסרונות עצומים בשוק ועדיין נקנים).
אני רק מצטער שזה לא בא עם מנוע חדש של 3 צילינדרים או עוד גרסה של 2 פעימות על 250 סמ"ק, זה לדעתי היה הופך את זה למושלם.
מעבר לזה המוצר הזה לא רע בכלל, רק התמחור בארץ הזוי (כרגיל - הונדה זה מטרו?)
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
חכו שנה שנתיים לנתוני מכירות על הכלי.
מזכיר לכם שיצא הNC700 DCT הוא היה להיט מכירות באירופה, וקשה להתווכח עם מכירות למרות כל החסרונות שלו - מנוע חלש וכו'.
אני לא מאמין שהוא יצליח בארץ בגלל המחיר, בדיוק כמו הזירו. חזירות של יבואנים.
אחרי 11 שנים על אופנועים וקטנועים הייתי שמח לשים את הידיים שלי על אחד כזה, אבל לא במחיר הזה.
אולי ידבק להונדה המהלך שקורה בסוזוקי ימאהה וקוואסקי לגבי הורדת המחירים (SV650 Z650...).
ראלי הכלי הזה צריך להיות מתומחר בין הטרייסרים 65-70 אלף, אבל מה אני יודע![]()
הונדה זה מטרו"
הונדה זה מאיר (יענקלה שחר שהתחתן עם הבת של מאיר )
עשה 2 טעויות1 )מכבי חיפה וההתמכרות המזוכסטית לפרסום.
2 ) שילוב אופנועי הונדה עם האחות הגדולה חטיבת המכוניות.
ללא עצמאות ללא חשיבה שיווקית מובילה.
יש לך מותג מה אתה עושה איתו .?!
חג עצמאות שמח.
אני מנסה לפצח את ההתנגשות המובנית בהודעה שלך כי הפסקה באדום לא מסתדרת עם הפסקה בכחול. אני מודה שטרם הצלחתי להבין איך שתי הגישות השונות מתקיימות תחת קורת גג אחת. אבל זה רק אני.
רוכבי אדוונצ'ר אמתיים הם פרומיל שבפרומיל מאלה שרוכשים אופנועי אדוונצ'ר. או בלשונך, רובם ככולם, בעלי ממון המחפשים פוזה דוגמת ג'יפ עירוני.
הדיסקברי 1 האוטומטי שלי על כל ברזליו, 4X4 קבוע שלו, המנוע טורבו דיזל עתיק היומין, תיבת העברה על הידית שלה ואני עם ג'וני D. בבוא היום, עם כל אישיותי המסוקסת, אשקול בכובד ראש את ה X-ADV.
איללכא...וסובבו בגז
חוץ מלירון בסניף של חיפה זה לגמרי נכון.
הונדה לא מעניין אותם מכירות אופנועים,נשמע אבסורד נכון?
אבל לא, לא מעניין אותם.
נעם תחכה איתי ביחד, בטוח כמה בעלי ממון יקנו וימכרו אחרי חודש![]()
פשוט מאד, אני מדבר על התאמה של כלי לצרכים.
גם ג'אחה היא צורך של אנשים מסוימים.
אתה יכול לקחת ג'ינס משוק הכרמל, לשים לו מדבקת
ליוויס ולהסתובב בחוצות העיר נפוח מגאווה.
(סססססאומו כמה אני עתיק, לא מצאתי שם של ג'ינס אופנתי היום.)
קטנוע אוטומטי מפלסטיק בשטח, הוא בדיוק אותו הדבר.
לקחת כלי ולשים עליו מדבקת אדוונצ'ר זה פשוט עלבון לאינטליגנציה.
גם הטייפון 50 היה מסוגל לנוע יפה בדרכי עפר, היו לו נתונים
עוזרים כמו גלגלי בלון מתלים יחסית טובים ועוד, זה עדיין לא
הפך אותו לאדוונצ'ר, מקסימום לפאן טהור.
בשנות השמונים כל מי שהיה לו פיאט 127 (בחייכם צעירים תבדקו בגוגל)
שם לה מדבקה עם הכיתוב TURBO והרגיש מלך העיר.
זה הפך אותו לאגדת ראלי?
מי שהרפתקה בדמו יצא אליה בלב חפץ עם כל אופנוע ראינו מסע של קטנועי 50CC
לאילת בשטח, אופנועי כביש ספורט מתיירים בעולם, הארלי בשטח, ועוד בקיצור..
זה לא השם, זה הרוכב ומה עומד מאחוריו!
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נראה לי שיש לך בעיה עם פלסטיק./שושנים.
אני מבין שאתה חסיד הברזל.
" זה לא השם זה הרוכב ומה עומד מאחוריו!
זה לא המכונה זה הרוכב והרוח.
יש אנשים שקדמה מפחידה אותם..
ולכן יש להם דעה מקובעת קדומה.
בקיצור שושנים אתה לא אוהב קטנועים וכלים אוטומטיים, אז ווספה וTMAX זה לא הסטייל שלך. בסדר גמור, לא בכוח.
מי שמחפש לוותר על הילוכים (למרות שיש אופציה להעביר ידנית), רוצה מספיק כוח לנסיעות ארוכות בכיף, נוחות, צריכת דלק נמוכה מאוד לנפח הזה ובכלל, תחזוקה זולה אחת ל10 אלף ק"מ, מקום אחסון לקסדה. וכמובן, יש לו את הסכום לשלם, עושה רושם שימצא כלי מאוד מאוד מעניין ומספק.
תאמין לי אני גר ביפו, וזה לא שכל הערסים פה עם הTMAX נוסעים איתו הלוך חזור לאילת כל יום ובסופש מקנחים בטיול לגולן. הם סתם מסתובבים ברחוב יפת ובשכונה. מקסימום קופצים לרמלה.
אבל זאת מדינה חופשית, מי שרוצה כלים כאלה שיקנה.
לדעתי אם כבר זה כלי הרבה יותר פרקטי מאשר TMAX, אולי הוא לא יגיע לרמת הנסיעה הספורטיבית שלו, אבל הוא כלי מספיק חזק בשביל להרביץ איתו ובטוח שרוב האנשים שכבר נסעו רחוק עם הTMAX והגיעו לאיזה מקום יפה במדבר או בגליל והיו שמחים לרדת קצת לשבילים, סביר להניח שלא יעשו את זה.