החלפת פלאג הצתה

אשכול: החלפת פלאג הצתה

תגיות: ללא
  1. carolinor אמר:

    החלפת פלאג הצתה

    האם זה קריטי להשתמש בידית מומנט? קראתי שאפשר לסובב עם היד עד שלא ניתן ואז עוד חצי סיבוב עם רצ'ט. זו פעם ראשונה שאני אחליף את הפלאג לכן אני שואל.
     
  2. הסמל האישי של Jack_R1

    Jack_R1 אמר:
    קריטי - לא, אבל זה מאוד קל לקרוע את ההברגה של הפלאג ולייצר לעצמך כאב ראש אסטרונומי, במיוחד אם אתה עושה את זה בפעם הראשונה. תשקול לבד אם זה שווה את הסיכון. העניין עם ה"לסובב עם היד" מאוד, מאוד לא מדויק ותלוי במצב ההברגה.
     
  3. Yarden12@ אמר:
    ג'ק צודק מאה אחוז,בדרך כלל 13 ניוטון מטר שזה ממש קצת,וקשה להיות רגיש לדבר ביד
    עם זה ידני אז זה ככה: לסגור עם כוח היד עד סוף ההברגה ואז עוד רבע סיבוב עם ידית
     
  4. הסמל האישי של mudale222

    mudale222 אמר:
    ואם משתמשים בידית מומנט עם מאריכים (קורה הרבה כי לפעמים קשה להגיע לפלאגים) אז לדעת שיש ההבדלים:
    http://www.engineersedge.com/manufac..._extension.htm
     
  5. Yarden12@ אמר:
    יש הבדל במומנט עם אני סוגר עם מאריך או רק בוקסה בלי מעריך ?
     
  6. הסמל האישי של mudale222

    mudale222 אמר:
    וודאי: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E...9%D7%A7%D7%94)
    ככל שהמאריך ארוך יותר צריך להוריד את המומנט יותר. בדר"כ זניח אם זה מאריך מאוד קצר. אבל אם לא, כדאי לחשב. יש לך מחשבון בקישור למעלה.
     
  7. הסמל האישי של Jack_R1

    Jack_R1 אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    וודאי: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E...9%D7%A7%D7%94)
    ככל שהמאריך ארוך יותר צריך להוריד את המומנט יותר. בדר"כ זניח אם זה מאריך מאוד קצר. אבל אם לא, כדאי לחשב. יש לך מחשבון בקישור למעלה.
    הוא התכוון למאריך על הציר, לא למאריך על הידית.
    אין הבדל - עניין המנוף לא תקף, כי זה ציר סיבוב.
    יש הבדל אם משתמשים במאריך\מתאם גמיש - חלק מהמומנט מתבזבז על המעברים.
     
  8. Yarden12@ אמר:
    קיבלתי תודה ג'ק
     
  9. הסמל האישי של Jack_R1

    Jack_R1 אמר:
    בכיף.
    רק להבהרה עם תמונה, להודעה הקודמת שלי, מתוך כאן:

    כשמשתמשים במאריך ארוך\קצר\לא משנה איזה, מה שקובע זה המיקום של מרכז הציר שיוצא מהמאריך ביחס למיקום מרכז הציר של מפתח המומנט.
    בתמונה המצורפת - זה מיקום של ADAPTER DRIVE CENTERLINE ביחס למיקום של WRENCH DRIVE CENTERLINE.


    אם הצירים מתלכדים כשמסתכלים מלמעלה (שזה המצב בכל מאריך סטנדרטי, ארוך\קצר\איזשהו) - אז אין שום שינוי במומנט כי E=0 בנוסחה.
    אם הצירים לא מתלכדים - זה בד"כ קורה רק עם מתאמים מיוחדים - רק אז צריך לחשב את ההבדלים.
    אם הצירים לא באותו המימד (שזה המצב עם מאריך גמיש) - אז הנוסחה לא תקפה.
     
Single Sign On provided by vBSSO