תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: (כע)קלאץ הדראולי גאסגאס 125 לא מפריד טוב

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    תנסה להבהיר רק את הסימפטומים -
    - "גורר את האופנוע" הכוונה שהוא כבוי? כלומר את שם בראשון כשהוא כבוי, מנסה לדחוף ומרגיש התנגדות?
    - כשהאופנוע מונע, אתה מושך קלאץ' ומשלב לראשון, האופנוע לא כבה? האם הוא מרגיש שהוא מנסה "לברוח" קדימה או שהוא עומד במקום?

    אם ההתנגדות היא רק כשהאופנוע כבוי, וכשהוא מונע הוא לא נכבה ולא מושך, זה תקין לגמרי.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    18
    אוקי... לא הייתי ברור נעשה קצת סדר.
    1.כשהאופנוע כבוי משולב להילוך ולחוץ קלאץ' יש התנגדות כאילו אני ללא קלאץ' לחוץ.
    2.כשהאופנוע מונע על ניוטרל ואני מכניס לראשון האופנוע נותן מכה קדימה ולפעמים נכבה.
    3.כשהאופנוע מונע ואני לוחץ קלאץ' על הילוך מתקדם כרגיל ללא התנגדות חריגה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי asfasaf צפיה בהודעה
    אוקי... לא הייתי ברור נעשה קצת סדר.
    1.כשהאופנוע כבוי משולב להילוך ולחוץ קלאץ' יש התנגדות כאילו אני ללא קלאץ' לחוץ.
    2.כשהאופנוע מונע על ניוטרל ואני מכניס לראשון האופנוע נותן מכה קדימה ולפעמים נכבה.
    3.כשהאופנוע מונע ואני לוחץ קלאץ' על הילוך מתקדם כרגיל ללא התנגדות חריגה.
    זה כבר פחות תקין.
    דבר ראשון שהייתי בודק זה שהידית מכוונת כמו שצריך. יכול להיות שהידית לא חוזרת לגמרי עד הסוף, ואז הבוכנה לא זז מספיק כדי לשאוב מספיק נוזל הידראולי.
    תוודא שכשהידית משוחררת יש לה חופש של 1-2 ס"מ בקצה שלה.

    אם הידית מכוונת כמו שצריך, תתחיל לעשות את מה שסטרלוק הציע.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO