הערוצי אדוונצ'ר האלה הם בעיה מאלף ואחת בחינות. הראשונה,- שהם גורמים לאנשים להישאר בבית כדי לצפות בהם. אין לרשתות השידור הגדולות שום יכול להתמודד עם עשרות נועזים ונועזות שמעלים כל שבוע מספר סרטונים אותנטיים בלי צוות ובלי הפקה.
נערך לאחרונה על ידי קידוזו; 22-06-2019 בשעה 15:25.
23600 ק"מ
הטיפול מתקרב, אני שמח רוכב ואוהב לדעת שהאופנוע שלי מקבל יותר ממה שהוא צריך, זה משרה עלי מאין שלווה כמו ההרגשה לאחר מקלחת מרעננת,
זה לא שהייתי בלתי נסבל ומסריח אבל עכשיו אני פשוט מרגיש נקי.
רוכב וחושב איזה מצב בלתי נסבל נהיה בכבישים, פעם מזמן אהבתי לאחוז בהגה, עשיתי קורס נהיגה מתקדמת בחו"ל, הרבה לפני שזה היה פופולרי
בארץ, אפילו זכיתי בכמה גביעים אהבתי לנהוג אבל הכביש היום בלתי נסבל, מפקק לפקק מנהג גרוע אחד לעשר אחרים, הנהיגה הפכה סיוט, והרכיבה
בתנועה גם, הוסף על זה את מזג האוויר החם והמאובק ואתה מוצא את כל הסיבות שבעולם להישאר בבית עם המזגן, מערכת השמע, והכלבים.
אומרים לי שהגיל הפך אותי לקשה יותר, בלתי מתפשר רגזן, מצטער חברים זה לא אני זה העולם, כן יש דברים שאני לא אוותר עליהם בכל מחיר,
כן אני אעיר ואלחם על מה שחשוב לי, כי החיים קצרים מדי להתפשרויות. מצד שני למדתי לדפדף הלאה, לדלג מעל מה שלא מעניין אותי או לא חשוב
לי, אני מתרכז רק בדברים שעושים לי טוב, משתדל לעבור מעל הרע.
האופנוע מרגיש לי טוב יותר משהיה חדש, מעולם לא חוויתי את ההרגשה של אופנוע "נפתח" שמעתי את הסיפור הזה והתייחסתי אליו כאל אגדה
אורבנית. בפועל ככל שהוא צובר ק"מ הוא הופך לחלק יותר שקט יותר, כל רעשי הרקע האופייניים למנוע חדש הולכים ונעלמים, הגיר שקט יותר המנוע
רץ קדימה מהר יותר. תחושה נהדרת כשמצטרפת אליה ההנאה מהקסדה החדשה.
הכי מבאס אותי זה נושא הניקיון, כל מי שגר בבניין דירות ללא נק' חשמל או מים יבין אותי, לרדת עם ציוד הניקוי מקומה רביעית זה לא נוח וגורם מכבה
בפועל יוצא שאני דוחה את הניקיון בכל פעם מחדש. וקשה לי לראות אותו מאובק.
החיים רצים, שמחה מתערבבת בעצב ודאגה, אבל זה מהות החיים.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בשם אללה החרמן והממחון
יש נקודת מים וגם חשמל זמין
אתה מכיר את הכתובת ואין בעייה שתגיע יחכו לך צינור שמפו גרני קומפרסור קיטורית ושאר ממתקים.
את החוטיני תצטרך להביא לבד.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
וואו. אתה שובר שיאים חדשים של ...
תגיד, אתה שומע את עצמך לפעמים?
ממתי העברת סמרטוט על הפירינג זה טיפול?
והרי ממילא אתה אפילו לא מעז לפתוח בורג ורץ למוסך.
אז נכון, אתה לא כמוני שמעמיד את האופנוע בגאון בחניה של העבודה עם צמיגים לבנים מהפודרה של שבת
וידוע שלאופנוע נקי יש יותר כוחות סוס
אבל ראבק. כנס לפרופורציות.
צודק, האופנוע במסגרת האחריות ולכן אני באמת לא פותח בורג, למעט מכסה הוונטיל כשצריך למלא אוויר.
אגב היום בניגוד לעבר אני גם בורר את אנשי המקצוע שמתעסקים לי באופנוע ונותן למומחים לעשות את
העבודה בביקורת שלי, למה? כי למדתי שהעבודה שלי פחות טובה משלהם ונזק שאני גורם עלול להיות יקר.
להם יש את הציוד הנכון לעבודה, ולטפל על המדרכה בכלי שקניתי בהמון המון כסף נראה לי מטומטם...
ודברבר קטן נוסף העברת הסמרטוט היא פינוק אחר, אני דיברתי על החלפת שמנים וביקורת, טיפול תקופתי.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נאור הקפטן קצת השמין בטח גם הקרחת מתפתחת וקצת טחורים מתחת.את הילדים משלח לדרכם וכדרכו של עולם אפשר לנוח ולהתפנק על קוואסאקי מפנק.ללא תיקונים ורק טיפולים יזומים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אז אני לא הצלחתי להבין את הקשר בין טיפול והצורך הקיומי בנקודות חשמל ומים זמינות