כרובי,
א+ב אני בהחלט מציין שזה רווח גולמי ונותן את הדעת בהחלט שליבואן יש הוצאות נוספות. זה פשוט כתוב
ג בגדים, ציוד משרדי וגם ציוד מסוים לאופנוע אני קונה כבר מזמן בחו"ל במחירים זולים יותר מישראל.
וזה גם מה שמעניין אותי כצרכן בכל הסיפור הזה, אני לא רוצה להכנס לכיסו של היבואן ומבחינתי כצרכן שיעשה גם 99 אחוז רווח גולמי .
אני רוצה אלטרנטיבה שתאפשר לי להנות ממחירי חו"ל בתוספת עלויות הובלה ומסים, ואני אקבל החלטה האם חוליה נוספת בישראל שקוראים לה יבואן אכן מצדיקה את הכסף שלי.
קשה מרחק הובלה ימית מאירופה פשוט מגוחך.
אני הייתי רוצה שתהיה לי אפשרות דרך אתר האינטרנט של יבואן מקביל לקנות את האופנוע בגרמניה . לשלם שילוח כפול אפילו כי הוא קטן ואין לו יתרון לגודל. לחכות בבית אפילו קצת יותר ולקבל את האופנוע ב20% פחות. גם לזה עשיתי חשבון.
דרך אגב בענפים אחרים יבוא מקביל עשה פלאים לרמת המחירים בישראל וגם לאיכות ורמת השירות של היבואנים הרשמיים וגדולים בענפים אלה, לא רואה סיבה אמיתית לכך שזה לא יקרה גם בענף הרכב.


ציטוט ההודעה בתגובה