ציטוט נכתב במקור על ידי Gal.r צפיה בהודעה
אני חושב שהקורס ייקרא - "השירות - לא חשוב כמו שחושבים" - לדעתי ביום פתיחת הקורס, לא יגיע שום מרצה.

ואולי אצלנו הלקוח תמיד טועה?


ורגע של רצינות, המשימה של המנכ"ל החדש הוא להחזיר את אמון הלקוחות בחברה, הרבה מהלקוחות
קונים את האופנועים למרות החברה ולא בגללה וזה צריך להשתנות.

המחירים חייבים לרדת לרמה סבירה מחיר החלפים המקוריים כנ"ל.

והחברה חייבת לשפר את השרות ללקוח, שימור הלקוח.

שיהיה בהצלחה.