כי בכל מקום נורמלי בעולם הלקוחות הנאמנים הם התשתית, רק כאן אנחנו לקוחות שבויים.
אבל, נוצר כאן גל ותופעה חדשה ולא מוכרת עד עכשיו, השוק המצומצם הפך להיות בעצם חלק
משאר העולם, היום בעצם ניתן לייבא אופנוע לבד, חלקים לבד ובעצם, כמו המשבר שעובר על
יבואני מוצרי הרכיבה שצרכים להתמודד עם מחירים מחו"ל והתחרות שלהם עברה מזמן את
גבולות רח' המסגר-סלמה, כך יקרה גם ביבוא כלי רכב, הכוחות כרגע חזקים, אבל לא לעולם
חוסן וכבר יש בקעים בנושא יבוא מקביל, חברה שתדע לשמר לקוחות תזכה גם במהלך השינויים
העתידים להרוויח, חברה שלא תדע לעשות זאת תפסיד, מדובר כאן על מרתון ולא מרוץ קצר,
ואל תשכח האופנועים החשמליים בדרך והם יקבעו בעוד עשור או שתיים את המגמה...



ציטוט ההודעה בתגובה