ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
ההמלצה שקיבלתי ממביני עניין ב-R3 למרוצים היא להרכיב ישר את ה-45 שיניים כדי לקצר את יחס ההעברה אפילו יותר. אחרי רכיבת כיוונים על המסלול נחליט.
אני רוכב כך ביום יום (13/45) ולמרות שיש כוח בכל רגע נתון (וסאונד ואגרסיביות כיפים ... ע״ח מהירות סופית ) השינוי והמרגש המהותי הוא בעיקר מהספורקט הקדמי שהוקטן והאחורי זה יותר בקטע של הפיין טונינג (במקרה שלי טרם הגעתי לאיזון הראוי ואני שוקל להוסיף שן באחורי). כך שאני מסכים עם הגישה של קודם לרכב ורק אח״כ להחליט אם זה נחוץ... אם כי ברור שתנאי רכיבה וסט-אפ של אופנוע מסלול זה לא כמו של אופנוע כביש.