השאלה מחזירה את הצורך במיון ודירוג סביבת שטח. כשאתה אומר שטח כל אחד מדמיין משהו אחר.
מעבר לרמת הרוכב, באדוונצ'רים באופן כללי יש בעיה עם חול, שיפועים ובוץ. בעיקר מצד הרוכב.
מדרגות אפשר לתכנן כדי לא לפגוע. עם ה NC רכבתי קצת בשבילי עפר טובים לפני הקורס והיה בסדר גמור. כפי שלוקי כתב, ביוטיוב רואים הרבה אנשים שנכנסים איתם גם לשבילים משובשים. היתרון של ה NC לעומת אדוונצ'רים אחרים הוא הגובה.
החיסרון הוא קוטר הקידמי. כולם בערך באותו משקל 200-230 ק"ג לפני דלק תוספות ומיגונים שמוסיפים עוד 20-40 ק"ג.
צמיגים טובים ולא תהייה בעיה לעבור בכל שביל שפרייבט עובר בו.
באופן אישי לא נראה לי נכון להיכנס לשטח ללא ביטוח ולפי המספרים ששמעתי, החזקת 2 כלים מייקרת את התחביב בעוד 3000 ש"ח לשנה -מעבר למחיר הקניה.
קורס רכיבת אדוונצ'רים בשטח חובה -לדעתי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
https://youtu.be/vnLgbGWo-Lc
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה עם סקרמבלר ודוגמתם?
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
סקרמבלר מגניב לשבילים אפשר לבנות גם מ keeway tx 125 מצויד במנוע הזרקה פשוט וזול.
נ.ב
תבוא לירושלים ניקח אותך לחומוס מעולה
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מקבל את מה שאתה אומר. יש לסקרמבלר את היכולת אבל התמונה של הפרצוף של הבעלים אחרי הנפילה הראשונה תהיה ראויה לשער מגזין
Sent from my GM1913 using Tapatalk