- הכיוון נעשה כשהמנוע קר בסוף מהלך דחיסה, הסימון על הקראנק צריך להתאים לסימון בגל זיזים. (על כל מנוע יש סימונים ככה אתה מוודא שאתה במקום הנכון)
- בסוף מהלך דחיסה השסתומים אמורים להיות סגורים והנדנדים משוחררים טיפה וזה אמור להיות מורגש ביד (בערך כמו בסירטון בהודעה הראשונה רק כנראה פחות חופש).
- יש להכניס את מד העלים ברווח שבין זנב השסתום לנדנד כדי לבדוק את המרווח.
- כדי לכוון את הנדנד יש לפתוח את האום בכדי לשחרר את הנעילה ולסובב את קצה הבורג כדי להגדיל או להקטין את המרחק.
- כדי לסגור חזרה יש להחזיר את קצה הבורג עם כלי יעודי\פלייר שפיץ ולהדק את האום למומנט הרצוי מבלי שהבורג יסתובב,
- אחרי הידוק סופי בודקים מרחק שוב, במידה וצריך לתקן - מתקנים.
אפשר לבדוק עם אזיקון היכן הבוכנה נמצאת כאשר מכניסים אותו לקדח הפלאג ומשתמשים בו כמד עומק, בפועל אין צורך כי בודקים עפי הסימונים.
היכון אתה מתקשה?