
נכתב במקור על ידי
aviranze
כן, אתן קצת רקע זה יעשה סדר.
זה התחיל במהלך נסיעה שהרגשתי שינויי טורים שלא היו מובנים לי , זה הלך והחריף עד למצב שלאחר 10 דקות נסיעה הייתי צריך להחזיק מצערת כדי שלא ידומם.
איפשרתי לו לדומם והתחלתי לעקוב אחרי הזנת הדלק, גיליתי הזנה לא תקינה ביציאה ממיכל הדלק, כבר היה קרוע ויבש והייתה רטיבות משמעותית של דלק, כשנגעתי בו בידיים (הייתה לי כוונה לקצר קצוות שחוקות ולהחזיר חזרה) הבנתי שהמצב קשה משחשבתי, הזמנתי צינור 6 ממ עם תקן מתאים והחלפתי, החלפתי גם לאורך כל הדרך, יש שסתום חד כיווני על הדרך וידאתי שהוא תקין.
עכשיו לשאלות, איך אפשר לבדוק את המשאבה המכנית?
אני בודק הזנות תקינות לקרבורטור, רק לאחר מכן עם ניסיונות הנעה אפרק ואבדוק מצוף וכו' (יותר מדי עבודת פירוק פלסטיקה בקטנוע הזה)
תודה, שבת שלום .