ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
אחלה יוסי. לא סתם שלחתי אותך לשם.
אישית, מהיכרות, אני מאמין שיש כתובת לכל קטנוע ולכל לקוח בתלפיות. רק צריך להתאים את הלקוח והכלי למוסך.
תתחדש ורכב בזהירות.
ממש אחלה יוסי תודה רבה לך איש יקר.

ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
בקיצור, קנית קטנוע שבור והשקעת בו סכום לא מבוטל.
צר לי לבאס, אבל...
ממליץ לך בחום לבדוק שמן על בסיס שבועי כדי לקבל הערכה לצריכת השמן, מה שמעיד בעקיפין על מצב המנוע.
אם הקטנוע לא טופל בזמן (בדגש על החלפות שמן) ייתכן שכבר נגרם נזק משמעותי למנוע, ובמקרה הזה - השקעת סכום לא מבוטל בנבלה.
נשאר רק לקוות שלפחות החלפות שמן בוצעו. גם אם עצמאית, על הבלטות מתחת לבית.
אתה לא מבאס אותי חבר כל אחד ודעתו..
לעניות דעתי קטנוע שנתון יחסית גבוה עם קילומטראז' יחסית נמוך במחיר של 3וחצי אלף שקל אחרי יישור קו גדול מאוד זה משתלם
לגבי השמן תודה על הטיפ אני אבדוק בנוסף לביקורת שאני צריך לעשות אצלו עוד כמעט 1000 קילומטר.
אגב אחרי שסיימנו יוסי אמר לי שהמנוע נשמע טוב והגיר נשמע טוב אבל בכל זאת רק הזמן יעיד.
הוא גם וידא איתי לפני כל היישור קו שהעברתי בעלות ושלא קיבלתי את הקטנוע ככה על חשבון חוב ובעצם אני משקיע סכום על קטנוע של מישהו אחר - עוד נקודה שתרמה לאמינות והעידה על אכפתיות שלו.
ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
מיסטר מוטו אחלה מוסך.


אני לא רואה סיבה למה לא לפרסם מחירים.
אחלה מוסך.

המחיר של כל הסיפור עלה 1900 ש"ח

מסתמא בגלל שזה מוסך מורשה המחיר הוא יותר יקר ממוסך רגיל.
אבל, ופה זה אבל גדול, תמיד הייתי אדם שיעדיף לשלם מעט יותר בשביל לקבל שקט יותר.
אני יודע שקיבלתי חלקים מקוריים באיכות טובה, שמנים באיכות טובה, עבודה יסודית באיכות טובה ובלי עיגולי פינות/חיים קלים וחסכוניים למוסך. אני יודע שהקטנוע טופל למקסימום בטיחות שלו שזה משהו שיותר חשוב מכמה אלפי שקלים מי כמוכם יודע.

לסיכום
קטנוע על חשבון חוב של 1700ש"ח
יישור קו כללי שכלל טיפול גדול ורצועה+מיסבי היגוי+גומיה לתושבת מנוע+טיפול בבריחת דלק+סידור של כל הפלסטיקה שהיתה משוחררת+שימונים של כל הצירים (כן אני יודע שיגידו מה הבעיה לשמן לבד אבל העניין הוא לא השימון, העניין הוא האכפתיות זה הרבה יותר חשוב מבחינתי) 1900 ש"ח
3600ש"ח סה"כ לgdink 125 2017 עם 22K נראה לי שווה תגידו אתם