סבבה, אבל לא כל העולם הוא גרמניה (או ישראל, המצב אצלינו די דומה לגרמניה).
בטיול האחרון שלי ביוון רכבנו עם חבר על זוג CBF250 עייפים (סינגל 250 מקורר אוויר עם 22 סוסי פוני שלא אכלו שבוע, למי ששכח) - ונהנינו מאוד.
היינו נהנים עוד יותר עם היו ל-CBF מתלים יותר טובים ותנוחות רכיבה מרווחת יותר, שמאפשרת מעבר לעמידה.
משום שלא עלינו על הכביש המהיר, המנוע של ה-CBF הספיק לכל הצרכים שלנו: שיוט עד 100 קמ"ש בישורות (מי רוצה בכלל לנסוע מהר יותר כשמתגלגלים בין כפרים ביוון?), קצב של 30-80 בפיתולים (כאן מגבלות ה-"חרא אופנוע" פגעו בקצב ובתחושת הביטחון, מצד שני - על אופנוע טוב יותר היינו משאירים את הקצב +/- זהה, כדי להינות גם מהנוף). מה עוד? ה-CBF היה אחלה בשבילי כורכר, כל עוד לא עוברים את ה-30-35 קמ"ש. ב-40 הרכיבה הופכת לרודיאו.
אז בעצם, המטאור הוא גרסה מתוקנת של אותו CBF - עם מנוע בשני יותר, שיאפשר התגלגלות על המומנט במקום עבודת גיר קדחתנית ונוחות רכיבה משופרת.
ההימליאן - זה כבר ה-CBF המושלם, כזה שבנוסף למנוע בשרני יותר ותנוחת רכיבה נוחה מספק גם מתלים ארוכי מהלך, טווח רכיבה גדול (לא שזאת הייתה בעיה ב-CBF), אפשרות לרכב בעמידה ולשאת מטען רב.
בקיצור - חלום של אופנוע כדי לחרוש את יוון/ארצות הבלקן/קפריסין.



ציטוט ההודעה בתגובה