עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 51

אשכול: ימאהה מציגה את ה-XSR900 החדש

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    היתרון היחידי ב 3 צילינדרים ז
    ה שאם תחברו לו עוד מנוע יהיה לכם אופנוע 6 צילינדר וזה כבר משהו
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    ושנים, הרבה שנים אחרי שיזדקנו, יעברו לכורסת פלסטיק על גלגלים קטנים. רק מזכיר לך שכמי שכתב ביקורת אוהדת על מקסים (הנוחות, אין מה לעשות, הנוחות חשובה, במיוחד בגיל מתקדם) אין לך ממש זכות לכתוב את מה שכתבת.

    ובנימה רצינית יותר - לפני כעשור היה לי פייזר 1000 - אופנוע שזכה לתשבוחות מכל ה"מבינים". אז נכון, 150 כ"ס, אבל שמגיעים רק כשהמנוע צורח (מעל 6000 סל"ד) על מתלים קשיחים ולא נוחים בעליל, עם מכל דלק שמכריח אותך לבקר כל יום-יומיים בתחנת דלק. הוורסיס הוא האופנוע היחיד שיצא לי לרכב עליו שגם מאפשר רכיבה שפוייה וגם נותן לקוף לצאת כשבא לו, בגלל, כנראה, מומנט רציני כבר מ-2000 סל"ד וקו אדום ב-10,000. היחיד שהצליח (השוואה מיידית לסופר טנרה 1200 ולשתי הגירסאות של ה-vfr-1200) לעלות את כביש בית אורן בהילוך אחד.
    אבל מה אני יודע, אני סתם זקן עם מחשבות כפירה לכיוון ה-V85TT.....
    רכבת על ה-1200f? מה הוא מספר?

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    ימאהה מציגה את ה-XSR900 החדש

    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    ושנים, הרבה שנים אחרי שיזדקנו, יעברו לכורסת פלסטיק על גלגלים קטנים. רק מזכיר לך שכמי שכתב ביקורת אוהדת על מקסים (הנוחות, אין מה לעשות, הנוחות חשובה, במיוחד בגיל מתקדם) אין לך ממש זכות לכתוב את מה שכתבת.

    ובנימה רצינית יותר - לפני כעשור היה לי פייזר 1000 - אופנוע שזכה לתשבוחות מכל ה"מבינים". אז נכון, 150 כ"ס, אבל שמגיעים רק כשהמנוע צורח (מעל 6000 סל"ד) על מתלים קשיחים ולא נוחים בעליל, עם מכל דלק שמכריח אותך לבקר כל יום-יומיים בתחנת דלק. הוורסיס הוא האופנוע היחיד שיצא לי לרכב עליו שגם מאפשר רכיבה שפוייה וגם נותן לקוף לצאת כשבא לו, בגלל, כנראה, מומנט רציני כבר מ-2000 סל"ד וקו אדום ב-10,000. היחיד שהצליח (השוואה מיידית לסופר טנרה 1200 ולשתי הגירסאות של ה-vfr-1200) לעלות את כביש בית אורן בהילוך אחד.
    אבל מה אני יודע, אני סתם זקן עם מחשבות כפירה לכיוון ה-V85TT.....
    השאלה אם אתה משווה כאן את הפייזר לטרייסר?
    הטריפל של ימאהה הוא מנוע מאד מוצלח יותר מה4 בשורה של קוואסקי שכבודו במקומו מונח אבל בהשוואה אחד מול השני הוא מפסיד בכל הקשור לFun factor.
    ימאהה החסירו צילינדר בכווה תחילה, לצאת מהשבלונה שהתחילה להפסיד לתוצרת האירופית

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני בהחלט זקן בתפיסת העולם שלי ומפונק לגמרי.

    הקלנועית של sym היא כלי תחבורה מצויין וכך גם הnc שהוא סוג של קטנוע למתבגרים.

    אם ניקח עוד כלים של מ"בוגרים" זה גם הgtr1400 ואני מניח שגם הבאנדיט יכנס לקטגוריה הנ"ל בצורה כזאת או אחרת ואם נחשוהץב על זה אז גם הטרייסר שהחלק הצעיר בו זה המנוע וההתנהגות.

    אבל אכן אני בהחלט מתבגר.

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פאן פקטור מיי אסס...פחות כ"ס פחות נוחות יותר תשומת לב ברכיבה פחות שקט, הכל פחות מהורסיס...פאן פאן פאן...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ממרומי גילך אתה אמור לדעת שהגודל לא קובע

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    ממרומי גילך אתה אמור לדעת שהגודל לא קובע

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    ציטוט של קטנטנים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    פעם היה לי gtr1400. הבנתי שזה לא הגודל או הגיל
    זה התרגיל אז היום יש טרייסר

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    פאן פקטור מיי אסס...פחות כ"ס פחות נוחות יותר תשומת לב ברכיבה פחות שקט, הכל פחות מהורסיס...פאן פאן פאן...
    תשמע נראה שאופנוע אוטונומי חשמלי תפור עליך בול לפי מה שאתה מתאר.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    רן לא יכול להתחבר לקונספט של אופנוע חשמלי למרות שבתכלס המנוע של הוורסיס זה הדבר הכי קרוב למנוע חשמלי

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    רכבת על ה-1200f? מה הוא מספר?
    ב-2014 לאחר כשנתיים וחצי על הסופר טנרה החלטתי שהגיע הזמן לבדוק משהו אחר. עשיתי רכיבת מבחן כל ה-vfr-1200 ומיד אח"כ על ה-vfr-1200X. כמובן שכל התחושות הן סובייקטיביות ויחסיות לאופנוע שהיה לי באותה עת. מסלול המבחן שלי קבוע: הגעה מהסוכנות (חיפה) לכביש 2, רכיבה עד עתלית (בדיקת התנהגות בכביש מהיר) יציאה ועלייה להר דרך כביש בית אורן (עלייה מפותל) ורכיבה בעיר לסוכנות (בדיקה איך מסתדר בתנועה עירונית).
    ה-vfr היה (במילה אחת) גרוע. מתלים קשים, תנוחת רכיבה כפופה מדי (מאוחר יותר רכבתי על ה-K-1600 של BMW ונוכחתי שספורט-תיור יכול להיות ממש נוח), מומנט אפסי בסל"ד נמוך – צריך לשחק עם ההילוכים כל הזמן, והרגשת סרבול וכבדות בעיר.
    ה-vfr-X היה הרבה יותר סביר. עדיין מעט מומנט בסל"ד נמוך (אם כי יותר מה-vfr), אבל הרבה יותר נוח. הרגיש כבד ומסורבל יותר מהסופר טנרה. מספיק שונה מהסופר טנרה כדי שארצה לנסותו, אם כי לא עבור כל סכום. הבעיה היא שבהונדה השתגעו. עבור טרייד אין על האופנוע שלי תמורת vfr-1200x יד שנייה, עם בערך אותו מס. ק"מ ובשנה או שנתיים חדש יותר הם רצו 70,000 שקל. האמת – גם ללא טרייד לא הייתי משלם את הסכום הזה עבור האופנוע – ממש לא שווה את זה.
    למחרת לקחתי לרכיבת מבחן את הוורסיס 1000 שרק הוכיח לי כמה דגמי ה-vfr-1200 נחותים – לפחות מבחינת איכות רכיבה.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    השאלה אם אתה משווה כאן את הפייזר לטרייסר?
    ממש לא. לא רכבתי על הטרייסר אז אני לא יכול להשוות. בתכנון רכיבות מבחן על ה-V85TT ועל הטרייסר - אחרי הכל אני כבר מ-2014 על הוורסיס, ולא שאני לא מרוצה ממנו, אבל מדגדג לשנות קצת.

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    Shoshana you'r next versys 40kw 12 v 30 a/h
    ונכון וורסיס עם y


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 06-11-2021 בשעה 14:18.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ט. טעו
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    ב-2014 לאחר כשנתיים וחצי על הסופר טנרה החלטתי שהגיע הזמן לבדוק משהו אחר. עשיתי רכיבת מבחן כל ה-vfr-1200 ומיד אח"כ על ה-vfr-1200X. כמובן שכל התחושות הן סובייקטיביות ויחסיות לאופנוע שהיה לי באותה עת. מסלול המבחן שלי קבוע: הגעה מהסוכנות (חיפה) לכביש 2, רכיבה עד עתלית (בדיקת התנהגות בכביש מהיר) יציאה ועלייה להר דרך כביש בית אורן (עלייה מפותל) ורכיבה בעיר לסוכנות (בדיקה איך מסתדר בתנועה עירונית).
    ה-vfr היה (במילה אחת) גרוע. מתלים קשים, תנוחת רכיבה כפופה מדי (מאוחר יותר רכבתי על ה-K-1600 של BMW ונוכחתי שספורט-תיור יכול להיות ממש נוח), מומנט אפסי בסל"ד נמוך – צריך לשחק עם ההילוכים כל הזמן, והרגשת סרבול וכבדות בעיר.
    ה-vfr-X היה הרבה יותר סביר. עדיין מעט מומנט בסל"ד נמוך (אם כי יותר מה-vfr), אבל הרבה יותר נוח. הרגיש כבד ומסורבל יותר מהסופר טנרה. מספיק שונה מהסופר טנרה כדי שארצה לנסותו, אם כי לא עבור כל סכום. הבעיה היא שבהונדה השתגעו. עבור טרייד אין על האופנוע שלי תמורת vfr-1200x יד שנייה, עם בערך אותו מס. ק"מ ובשנה או שנתיים חדש יותר הם רצו 70,000 שקל. האמת – גם ללא טרייד לא הייתי משלם את הסכום הזה עבור האופנוע – ממש לא שווה את זה.
    למחרת לקחתי לרכיבת מבחן את הוורסיס 1000 שרק הוכיח לי כמה דגמי ה-vfr-1200 נחותים – לפחות מבחינת איכות רכיבה.
    בזכותך ירדתי מה VFR 1200. אחלה עיצה!
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. דוקאטי מציגה את המולטיסטראדה V2 החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-10-2021, 11:27
  2. הארלי דיווידסון מציגה את הספורטסטר S החדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14-07-2021, 10:41
  3. סקר:דוקאטי סקרמבלר או ימאהה XSR900
    על ידי Eran_k בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 19-05-2017, 04:21
  4. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 09-04-2017, 01:51
  5. השקה עולמית: ימאהה xsr900
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 20-02-2016, 19:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO