300, את ה-650 אני לא סובל.
ה-300 דווקא חמוד. הוא יהיה בסביבות 9K סל"ד ב-120, לפחות עד שתחליף את הגג"ש הקדמי - אבל זה לא אומר שהוא הולך להתפרק מהר. מה גם שיש לו משם עוד כמה אלפים טובים עד המנתק (מנוע של נינג'ה 300 - השמחה רק מתחילה ב-8K).
שיוט 110 אם אפשרות לעלות ל-130 זה לא מה שהייתי מגדיר כ"לא בטיחותי", אלא אם הנסיעה שלך היא על כביש 6.לגבי ה-250 , אני חושש שבחלק של הבינעירוני הוא יהיה חלש מדי בצורה לא בטיחותית ואין לי בעיה לשלם את האקסטרה ביטוח שנדרש במדרגה הגבוהה יותר
הייתי מהמר על הבוורלי 350 (כי הוא חדש יחסית, איכותי ומרווח הטיפולים שלו גדול - גם אם תוסיף החלפת שמן כל 5, הוא עדיין יהיה זול לאחזקה) ועל ה-CFMOTO (כל עוד הוא לא יפתיע אותך עם תקלה משמעותית - אופנוע פשוט עם חלקים זולים צריך להיות זול באחזקה).מבין האופציות האחרות שהעליתי (או אחרות), מי צפויה להיות האמינה יותר והזולה לאחזקה?
או שתעלה קצת את התקציב - ותקנה משהו כזה:
https://www.yad2.co.il/s/c/072pxvr8
אני בטוח שתהנה ברכיבה שלך הרבה יותר מאשר על ה-CFMOTO, ובקילומטראז'ים שלך לא הייתי דואג יותר מדי מהאמינות לכמה שנים קדימה...



ציטוט ההודעה בתגובה