הרבה דברים קרו מאז העדכון האחרון, צילינדר 4 עובד חלקית ורעש תקתוקים די חזק.
הוחלט לבצע החלפת חוטי הצתה, סלילים, כובעי פלאג, פלאגים כיוון שסתומים, איפוס מותחן שרשרת ופילטר אוויר.

מה שמעניין הוא השיטה שבהם השסתומים עובדים, כדי להחליף שימסים אין צורך בפירוק גלי הזיזים אלה רק לדחוף את הרוקר הצידה עם מברג ועם מגנט לדוג את השימסים, חוסך הרבה עבודה אבל מצד שני בדיקת שסתומים היא כל 12000 ק"מ אם אני זוכר נכון.

Valve.jpg

חוטי הצתה וכובעי פלאג של NGK, לא יודע אם נותן משהוא על חוטים רגילים אבל נראה טוב

NGK.jpg

ובסוף התנעה עם אינפוזיה של 30% תוסף ניקוי קרבורטורים.
הניעה כמעט ישר, אין רעש תיקתוקים וכל הצילנדרים עובדים בסל"ד נמוך.
מבחינתי אם המנוע יעבוד טוב ברכיבת המבחן אין מה יותר להשקיע במנוע ונעבור למתלים, מייסבים, בלמים....

Fuel.jpg