עמוד 2 מתוך 9 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 126

אשכול: יעוץ בבחירת האופנוע הבא

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    יתרון נוסף שאני מאמין שיהיה לו (לmt) זה אמינות עדיפה.

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני מכיר כבר כמה אמטי 09 עם בעיות של משולש קידמי שנשבר
    זרוע אחורית נשברה
    ועוד כמה עם קלאצים שמתפוררים אז לא הייתי מכריז על זה בוודאות שהם אמינים יותר מהאיטלקים
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    45
    היי מתן,
    הMT בהחלט הרשים מבחינת הרכיבה אבל תחושתי היא שזה אופנוע לזמן קצר. דיברתי עם רוכבים שהחזיקו את הכלי והרבה אמרו לי שהוא לא נעים בכלל בנסיעות ארוכות והרבה כולל בחו"ל ציינו שהאופנוע טוב לתקופה קצרה. אני מחפש אופנוע לכמה שנים ולכן הדילמה, אחרת אתה צודק בהחלט. זה פשוט כיף טהור לרכב עליו גם אם הוא לא הכי יפה בעולם.
    לאור זאת אני חושב שאני מתכנס יותר לרמה אחת מעל. אולי הסוזוקיgsx1000s או הcb1000r או הz1000. אבל היצע המשומשים חלש אם לא לא קיים וחדשים זה כבר ספירה אחרת של תקציב שמעמיד את הכל בסימן שאלה.

  4. #19
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    לכל עדר הmt.
    איך הוא במבחן הקילומטרג'?
    קניתם בזול ולא שילמתם פעמיים? נשמע לי תמוהה

  5. #20
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אני מכיר כבר כמה אמטי 09 עם בעיות של משולש קידמי שנשבר
    זרוע אחורית נשברה
    ועוד כמה עם קלאצים שמתפוררים אז לא הייתי מכריז על זה בוודאות שהם אמינים יותר מהאיטלקים
    אני יודע מהניסיון שלי שאכן אופנועי ימאהה די עדינים.

    אך מה שאתה אומר כאן מסוכן מאוד, האם אתה בטוח בזה? יש לך הוכחות?

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    מחלקת יחסי הציבור והשיווק של יאמהה גאים מאוד בעצמם ובעדר המושפעים שהולכים אחריהם..
    מה עשיתם מהmt המסריח הזה.. האק אופנוע תקציב.
    Maximum takziv היה צריכים לקרוא לו.
    לא חושב שבברוטלה שהציעו יש משהו שמתקשר אפילו למילה תקציב.

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    איברי אתה צודק כמו שכבתי מכיר כבר כמה שנשברו להם משולשים קדמיים
    אחד שנשברה זרוע אחורית
    ועוד כמה עם קלאצים שהתפוררו וזה עוד כלים חדשים עם פחות מ30 אלף על השעון כולם.
    עכשיו זה הדברים הגדולים בקטנים נגיד הפיירינגים של האמטי 09 סטריט ראליי מודבקים עוד דבק דו"צ פשוט אפילו לא ברגים

    Moshmosh
    הזה עם הזרוע חבר שלי שבמשפטים כרגע והוא עבר תאונה בגלל הזרוע שנשברה

    המשולשים זה חבר שגרר אותם (עובד בגרר)

    והקלאצים משיחות עם חברים מוסכניקים

    וכן האמטי הוא אופנוע תקציב מעולה וזהו שם הוא נשאר הוא משהו יותר חזק מהיוסאנג ובמחיר דומה.

    האירופאים מאידך רחוקים שנות אור מכלי תקציב אפשר לדבר עליהם הרבה אבל בטוח לא חסכו עליהם
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    מעניין. לא שמעתי על מקרה כזה בארץ או בעולם- תוכל לשתף פה בתמונות?

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    זה שלא שמעת, לא אומר שלא קרה.
    כשמשווקים אופנוע תקציב זה מה שקורה.
    מקסימום חרא.

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני לא מצליח למצוא את התמונות האלה (הן היו במכשיר הישן)
    עכשיו אני מחפש אולי במחשב או אצל אחד החברים יש ואני ישלח.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    ציטוט נכתב במקור על ידי johnnydee צפיה בהודעה
    זה שלא שמעת, לא אומר שלא קרה.
    כשמשווקים אופנוע תקציב זה מה שקורה.
    מקסימום חרא.
    אף אחד לא אומר שלא קרה. אבל בעידן של היום הייתי מצפה להתקל בתיעוד כזה מתיישהו..
    לגבי ה"אופנוע תקציב" מי ישמע כל שאר האופנועים בישראל בנויים לתלפיות. שום דבר לא בא בחינם, אבל להגיד על הmtים שהם חרא
    ולכלך בצורה כזו זה מוגזם. אבל רגע, אנחנו ישראלים-יודעים הכל,מכירים הכל...הפתרון בוא נשלם ביוקר (ונעזוב רגע בצד את כל התארים שהאופנועים
    האלה לקחו בשנים האחרונות במגזינים בעולם).

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    אני הייתי מסתמך על עובדות ולא על מה שנכתב כאן בפורום.

    יש בחור אחד שעבד במשרד לידינו עד לפני כשבוע, יש לו MT09 משנת 2004 בוודאות, אני זוכר כי הוא קנה את האופנוע לפני שאני קניתי את הCB הראשון שהיה לי, ואני קניתי אותו ביולי 2014.

    אחרי יותר משנה וחצי, בשיחה האחרונה איתו נשמע שהוא מאוד מרוצה מאופנוע ולא נתקל בשום תקלה או הזנחה מצד ימאהה.

    אז כל אלה שחושבים שמדובר בכלי תקציב בעייתי, בבקשה להעלות לכאן קישור שמוכיח זאת, אחרת .

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    מה זה עובדות ? יש מגזין אחד שלא קטל לחלוטין את הבולם האחורי של הכלי? בדקתה עלות של בולם נורמאלי? היו אין ספור השוואות של האמטי משודרגים עם כלים פרמיום כמי הטרימף ולכולם אותה המסקנה העלות שעולה לשדרג את האמטי לבוצועים של כלי פרמיום גבוהה מלקנות כלי פרמיום מראש וזהו.

    הכי מושקע שראיתי זה השוואה מול הטריומף סטרייט טריפל השקיעו באמטי כ10 אלף דולר בשידרוגים כדי להגיע לרמה של הטריומף במסלול .

    יש מקום מסויים שמפרסם בכל מקום על השסתומים שקורסים בוורסיס?

    לכל אופנוע יש מחלות ובעיות מסויימות השאלה עד כמה רוצים להיתעסק איתן ומה הבעיות
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    אני מניח שיש לעשות הפרדה בין " מחלות ילדות" של כלי מסויים לבין אמינות של כלי!
    ברבים מכלי הרכב שעולים לכביש עשויה להתגלות בעייה מסוימת שהחברה תשפר בפס ייצור הבא:
    דוגמה מעולם הרכב, בשנת 1992 יצא אב הטיפוס הראשון של הסופה.
    אחת המחלות שלה היה מוט ההגה שהייתה לו נטייה להתעקם, החברה שידרגה את מוט ההגה ונותרנו אם שלל תקלות אחרות בסופה!
    בכל מקרה תפיסת העולם שלי שתוצרת יפן עדיפה על המתחרים משאר העולם ( למרות שכיום באמת ישנה מגמה של שינוי שלילי).

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    סטרלוק כנראה יש לנו גוגל שונה, או רשתות אינטרנט אחרות מכיוון שכל המבחנים שקראתי וראיתי בסופו של דבר שיבחו את הmt.
    10 אלף דולר השקעה לאופנוע שלא עולה 10אלף דולר בארה"ב-נשמע לי הזוי.

    נכון, הבולמים לא הכי טובים (אבל בהחלט אפשר לחיות איתם)- ובעבור 3k בארץ תקבל אוהלינס חדש.
    חוץ מזה- בלמים? בסדר. שלדה?בסדר. מנוע?...אין צורך לענות.
    תבקר בקבוצה של mt בפייסבוק ותקרא ביקורות בעברית על הכלים, ועל שיפורים שעשו ותבין שהדברים שאתה טוען מוגזמים.

    להבדיל בוא ניקח את הf800r היוקרתי והכושל של ב.מ.וו.- אותה קטגוריה פחות או יותר...ו..כן הוא נשאר אצל היבואן במחסנים,
    בהשוואה ל"אופנוע תקציב" שנחטף בארץ ובעולם כאילו חילקו אותו חינם עם רשימות המתנה של חודשים.

אשכולות דומים

  1. קנית אופנוע ראשון בדרגת a1 יעוץ
    על ידי naor6096 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-02-2016, 18:58
  2. יעוץ לקניית אופנוע
    על ידי DNS בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 09:04
  3. יעוץ בקניית אופנוע a
    על ידי מישה בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 23:20
  4. יעוץ בהזמנת חלקים מחו'ל לcbr1000rr
    על ידי PRPR בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-07-2015, 23:52
  5. פוזל לאופנוע 600 צריך יעוץ
    על ידי shaixz בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 21:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO