פלאג קופץ החוצה באמצע נסיעה

אשכול: פלאג קופץ החוצה באמצע נסיעה

תגיות: ללא
  1. HAIM841 אמר:

    פלאג קופץ החוצה באמצע נסיעה

    שלום רב.
    יש לי קטנוע 125 סמ"ק אתמול במהלך הנסיעה הקטנוע כבה לפתע. חשבתי שזה דלק בהתחלה. אבל שמתי לב שהפלאג פשוט יצא מהמקום.
    הברגתי אותו בחזרה נסעתי ואחרי 20 דק שוב הוא קפץ מהמקום.

    מה גורם לזה?
     
  2. Mark אמר:
    לפאג לא מתאים?
    הברגה חרושה?
     
  3. HAIM841 אמר:
    הפלאג מקורי ומתאים.
    ההברגה טובה אני מצליח להבריג את הפלאג טוב. אבל זה קפץ שוב בבת אחת החוצה במהלך הנסיעה
     
  4. הסמל האישי של Tribalmistyc2

    Tribalmistyc2 אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי HAIM841 צפיה בהודעה
    ההברגה טובה אני מצליח להבריג את הפלאג טוב. אבל זה קפץ שוב בבת אחת החוצה במהלך הנסיעה
    תהדק עם מפתח לא עם היד.
     
  5. HAIM841 אמר:
    נו באמת??!! באמת אתה חושב שהידקתי עם היד ולא עם מפתח פלאגים
     
  6. הסמל האישי של Tribalmistyc2

    Tribalmistyc2 אמר:
    כן,כי אתה רושם דברים תלושים מהמציאות.
    הברגה טובה,כזאת שאתה צריך להתאמץ בשביל להדק אותה ופלאג נכון ע"פ יצרן לא יכול להשתחרר ממנה.
    לכן - יתכן שהפלאג ארוך מדיי והוא מתנשק עם הבוכנה (פלאג לא נכון) ויתכן שהבעיה נמאת בהברגה או בך.
     
  7. HAIM841 אמר:
    הפלאג כבר חמישה חודשים בקטנוע . אתמול זה קרה פעמיים במהלך הנסיעה !
    הפלאג לא ארוך מידי כי זה הפלאג המקורי. וזה אותו סוג של פלאג שהיה לי לפני חמישה חודשים שהחלפתי את הישן.

    אני מבריג עם מפתח פלאגים וזה קופץ החוצה.

    לא תלוש מהמציאות ולא כלום.
    עובדה שזה קרה למרות שזה מחוזק טוב עד הסוף כמו שצריך
     
  8. הסמל האישי של lokimonster

    lokimonster אמר:
    כפי שנרשם למעלה
    על פניו ההברגה הלכה והיא אינה תופסת את הפלג או פגישה בין הבוכנה לפלאג.
    אופציה נוספת שעולה בדעתי ( לא יודע אם זה הגיוני) זה ווברציות שמשחררות את הפלאג והפתרון הוא שייבה.
     
  9. Mark אמר:
    להדק עם מפתח לא בטוח שזה מספיק,לא סתם המציאו ידית מומנט.
    אני חייב לציין שזה אכן משהו שנשמה תלוש מהמציאות,אני אומנם רחוק מלהיות מכונאי מומחה אבל אני רוכב כבר 8 שנים וב-5 שנים האחרונות על אופנועים עם 4 צלינדרים(4 פלאגים) ואף פעם לא היה דבר כזה שפלאג משתחרר ,בטח שלא קופץ מההברגה.
    מאוד קשה לי להאמין אבל אולי יש לך בעיה שכל הלחץ מהבוכנה עולה למעלה וזה מעיף את הפלאג(למרות ששוב זה נראה לי הזוי,בטח שבקטנוע)
     
  10. HAIM841 אמר:
    1.זה חוזק במפתח מומנט. זה לא פעם ראשונה שאני מחליף פלאג ()אני 15שנים רוכב על אופנועים.
    2. חלק פה חושבים שחלמתי חלום ואני ממציא פה משהו. לא .זה קרה לי בקטנוע,אז במקום להגיד כמה זה הזוי ולא הגיוני,עדיף לא לענות מי שלא מבין בנושא.
    3.בסופו של דבר מטרת הפורם הזה לעזור לאנשים אחרים שיתקלו באותה בעיה כמו שלי ויכלו לקרוא את הפוסט הזה ולהעיזר בו.
    4.רשמתי באנגלית בגוגל שה"פלאג קופץ החוצה מהקטנוע". ויש שם מס' מקרים בנושא אבל האנגלית שלי לא ברמה טכנית גבוהה,והביטויים שם בנושא המכני לא מובן לי.- אז מי שלא מאמין שזה יכןל לקרות שיכתוב באנגלית ויוכל לקרוא בנושא.
    5.תודה לכל מי שניסה לעזור בכל אופן.
     
  11. הסמל האישי של uriar

    uriar אמר:
    הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה הזוייה לא פחות - סדק בראש מנוע. איזה קטנוע זה ואיזה שנה?


     
  12. הסמל האישי של strelok89

    strelok89 אמר:
    שים טיימסרט הלכה לך ההברגה
    בראש מנוע
    וגב גם אם הבוכנה נותנת מכה בפלאג עוצמת המכה תעקם בוכנה ופלאג ולא תקפיץ את הפלאג החוצה.

    אני משער שזה הברגה 10 על 1.5 עם לפחות 10 כריכות
    שזה בעצם עמיד בעומס של כמה עשרות טונות



    יוריאר
    סדק בראש מנוע ברמה שהפלאג קופץ חייב לגרום לבריחת גזים ולא להניע בכלל
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 15-02-2016 בשעה 17:36.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor
     
  13. הסמל האישי של doutsh

    doutsh אמר:
    אף אחד לא חושב שחלמת חלום, כולם מאמינים לך שהתוצאה הסופית היא פלאג שנמצא מחוץ למקומו, וזו עובדה.
    הנושא שלגביו פחות מסכימים איתך הוא איך הוא הגיע למצב הזה של להיות מחוץ למקומו, ואין פה עניין של חוסר אמון כי אתה לא יודע איך זה קרה. אתה חושב שהוא פשוט "קפץ החוצה" ואחרים כאן חולקים עליך.

    אני אסכם את מה שכתבו מעלי, ואם אני לא מפספס כלום יש שתי אפשרויות לאיך זה קרה:
    1. הפלאג לאט לאט השתחרר מקומו בגלל רעידות המנוע, ולקראת הסוף כנראה קפץ החוצה בגלל הלחץ בתא השריפה והעובדה שהוא כבר לא ממש היה מוברג. זה יכול להעיד על שייבה שנמעכה יותר מדי פעמים ו/או הברגה שנדפקה בבלוק ו/או הברגה שנדפקה בפלאג עצמו. כדי לפסול את המקרה הקל של שייבה, אתה יכול לשים פלאג חדש ולראות אם הבעיה נפתרת.

    2. הפלאג באמת "קפץ" החוצה ממצב סגור ונעול למצב "מחוץ למנוע". זה כבר מעיד בוודאות על הברגה דפוקה או בבלוק או בפלאג או בשניהם, למרות שאתה טוען שלא (איך בדיוק בדקת את זה?) כי אחרת הוא לא היה יכול לקפוץ החוצה... ואם ההברגה היתה תקינה לפני המאורע ונוצר לחץ כל כך גבוה שהעיף את הפלאג החוצה, אז עכשיו ההברגה בטוח דפוקה והתוצאה הסופית זהה.

    חוסר האמון שאנשים פה הביעו הוא כלפי הטענה שהפלאג קפץ החוצה למרות שהכל תקין. זה פשוט לא אפשרי פיזיקאלית, כמו שאם היית כותב שהבוכנה קפצה החוצה מהמנוע אבל בלוק המנוע נותר שלם, כנראה שהיינו אומרים לך לבדוק שוב. הפלאג הוא חפץ די גדול ולכן פועלים עליו חוקי הפיזיקה הקלאסית ולא הפיזיקה הקוואנטית ולכן הוא לא יכול לעבור דרך חומר אחר מבלי להזיק לו.
     
  14. הסמל האישי של Tribalmistyc2

    Tribalmistyc2 אמר:
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    וגב גם אם הבוכנה נותנת מכה בפלאג עוצמת המכה תעקם בוכנה ופלאג ולא תקפיץ את הפלאג החוצה.
    יכולה להקפיץ.
     
  15. Dvir אמר:
    סיקרנת אותי, קראתי קצת בפורומים בחול, וכולם חושבים מה שכבר אמרו לך. ההברגה נהרסה או שלא חיזקת את הפלאג מספיק, פרק את הפלאג ותעלה תמונה של הthread.
    זה דיי נדיר שזה קורה, וכנראה אחד משני הדברים שכתבתי וכתבו לפניי קרה!
    בהצלחה!
     
Single Sign On provided by vBSSO