עמוד 4 מתוך 6 ראשוןראשון ... 23456 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 87

אשכול: כניסה בהחלקה לפנייה – אמנות השליטה

  1. #46
    Junior Member הסמל האישי של אמיר
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    13
    ציטוט נכתב במקור על ידי אריאל אלסיבוני צפיה בהודעה
    3. ווילז זה לא פולגז - הקמנו את ווילז, אברהמי פרדר ואני בשביל להחזיר את הכיף לאופנוענות.
    מישהו סיפר לכם שאופנוענות זה "לא כיף"?
    חשבתם שמישהו קונה אופנוע רק כדי שיוכל להכנס לפורום ולהציג את הכיף?

    נ.ב.
    מכל התגובה ה"רשמית שלך", אקח את זה -
    רק חוק אחד – תפעיל את הראש.
    למרות שאני לא בטוח שאתה עוקב אחר החוק הזה ואז למה שאני כן?
    אז נחזור לשידורי הטלויזיה החינוכית -
    בכביש על תהיה צודק - תהיה חכם.
    ציטוט נכתב במקור על ידי קונילמל
    אומרים כי אני אינני אני
    על כן אני נבהל,
    כי אם אני אינני אני
    אז מי אני בכלל...

  2. #47
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אני רק אניח את זה כאן -
    https://www.google.com/?q=cyclists%2...0to%20be%20hit

    מתמגנים מחונכים לכו תבדרו לדארווין.
    חפרתם.

  3. #48
    נראה לי שהעניין פה פוספס לחלוטין.
    בנאדם בא וסיפר סיפור אישי. מוסר ההשכל אליו הוא כיוון היה שהמיגון האופטימלי הוא זה שנמצא
    בין האוזניים. נדמה לי שאין מוסר השכל טוב יותר מזה.
    מעבר לזה, כל אדם חופשי לעשות כרצונו. אחד עם מיגונים,שני בלי. מהשלושה שהצטלמו בסרטון לכל אחד היה קול אחר ונפרד. וזה מקובל ובסדר לחלוטין.
    למה כשמישהו לא פועל ומתנהג כפי גישתכם והשקפתכם זה לא בסדר???
    למה נראה לכם שהכותב הוא "מעצב דעת קהל"?
    למה נראה לכם שדווקא הוא, ולא ההורים או המורים של מי שעולה על דו"ג, הוא המחנך העיקרי ל"תרבות" נהיגה נכונה וראויה?
    תפסיקו לשפוט ולנסות להחריב כל דעה וגישה של מישהו ש"לא בא לכם טוב", ותשתחררו קצת. אתם מגיבים פה כמו חבורה של סבתות במועדון גיל הזהב השכונתי.
    הכותב בא ללמד שתמיד יש לעשות שימוש ב common sense. הוא עושה זאת בהומור, בכיף, תוך הבאת משנתו וסיפור חייו. לא חושב שזה לא ראוי. חושב שזה כן, אמיץ ופותח את המחשבה לזה שלמרות שמיגון הוא חשוב דווקא מה שיותר חשוב הוא השכל, ואת זה נוטים לשכוח.
    אהבתי, אחלה כתבה.

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zvika צפיה בהודעה
    למרות שהביקורת של KKatkov הייתה בונה ונוסחה בבגרות ובשפה נאותה - התגובה היא פחות או יותר "זדיינו, האתר שלי ואני ירכב איך שבזין שלי. מי שלא מתאים לו, שיתחפף. וחוץ מזה נפצעתי אלף פעם אז אל תסבירו לי על מיגון וזה מענין לי את הביצה. ותפסיקו להתבכיין על הפולגז שלכם כי הוא מת. ושאר עיתונאי הדו"ג הם קשקשנים שלא מבינים מהחיים שלהם באופנועים, ולקינוח - בכלל למה אתם כותבים בפורום ולא רוכבים, לא חבל?".

    לגבי הקינוח - וואלה רכבתי 13000 ק"מ בחודשים האחרונים (כש3 פעמים בשבוע בכלל אני עם הרכב שלי), כ2000 מהם רק בפסח שבין היתר רכבתי לגבול מצרים וגם לראש הנקרה, ועדיין כתבתי בפורום.. לא סותר.
    אני הבנתי את התשובה של אריאל בדיוק באותה צורה.
    לזה שאני מנסה לכתוב כאן, יש 2 סיבות עיקריות: האחת, שמשעמם לי בשיקום, והשניה היא, שאני מתכחש למותו של פולגז.
    כנראה, שהגיע הזמן להפסיק להכחיש. פולגז מת, ולא רק עבר לפלטפורמה אחרת עם שם חדש. ולא סתם אני לא רואה כאן חלק גדול מהאנשים, שעיצבו עבורי את הפורום בפג"ז.

    אז תודה לאריאל על ההבהרות. אני אלך להתבייש, שהעזתי לפנות בלי לבקש רשות, לרוכב כ"כ דגול, עם 51 תפרים, ואלך להתאמן על וילי עם כסא גלגלים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #50
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    רחמים עצמיים זה רעל לגוף המחלים

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    רחמים עצמיים זה רעל לגוף המחלים
    איפה מצאת כאן רחמים עצמיים?
    אצלי הכל מצויין, ואני מחלים בקצב של היאבוסה בהאצה, חבריי מבקרים אתי כמעט מידי יום, ואנו דנים בדגם האפנוע שאקנה כשאשתקם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #52
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    הקטע עם "אני אלך להתבייש על שהערתי לרוכב דגול" נשמע ככה אולי אני טועה

    השרשור הזה קצת איבד כיוון,מלדבר על החלקות זנב בפנייה עברנו לדבר על מה אומרת בחירת המיגון של הרוכב על הרוכב עצמו.

    מכיף וקליל למייגע ומשעמם תוך שתי תגובות.

    בפורום אופנועים אמורים לדבר על אופנועים מה זה משנה הכותרת שבראש האתר?

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    נחזור לדבר על החלקה לתוך פניה. זה כיף אחושרמוטה.
    אבל אני עדיין מחכה למה שיש לאביעד להגיד בעניין..

  9. #54
    Junior Member הסמל האישי של אמיר
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    13
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    הקטע עם "אני אלך להתבייש על שהערתי לרוכב דגול" נשמע ככה אולי אני טועה
    קוראים לזה ציניות או סרקזם.
    איפה c881 כשצריך אותו?
    ציטוט נכתב במקור על ידי קונילמל
    אומרים כי אני אינני אני
    על כן אני נבהל,
    כי אם אני אינני אני
    אז מי אני בכלל...

  10. #55
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    ציניות וסרקזם הם שני מושגים שונים.

  11. #56
    Junior Member הסמל האישי של אמיר
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    13
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    ציניות וסרקזם הם שני מושגים שונים.
    בגלל זה שאלתי איפה c881 שיסביר אותם...


    נ.ב.
    אני רשמתי OR, אתה קראת AND.
    ציטוט נכתב במקור על ידי קונילמל
    אומרים כי אני אינני אני
    על כן אני נבהל,
    כי אם אני אינני אני
    אז מי אני בכלל...

  12. #57
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    תן לי לעזור לך בגלל שנראה שאתה לא יודע על מה אתה מדבר...
    הבחור השתמש בסרקזם,מבין
    עכשיו נותר לך לחפש את המשמעות של ציניות במילון ולעולם לא תאלץ להטריד את c881 בשאלות על מושגים שלא ברורים לך כל פעם שיתחשק לך להיות יומרני בפורום אופנועים.

  13. #58
    Junior Member הסמל האישי של אמיר
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    13
    יומרני - שואף להישגים שאינו יכול לעמוד בהם.
    אתה יכול להסיר דאגה מלבך.
    אין לי שאיפות.
    ביחוד לא בפורום שכזה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי קונילמל
    אומרים כי אני אינני אני
    על כן אני נבהל,
    כי אם אני אינני אני
    אז מי אני בכלל...

  14. #59
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    חברים, וויכוח מיותר. חבל שינעל בגלל זה.

  15. #60
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    שוב לקח לי קצת זמן, אבל הנה גם לזה הגעתי.

    אני חושב שנאמרו פה כמה דרים נכונים, אבל חלק מהדברים שגויים לחלוטין קונספטואלית ומקורם בקו מחשבה שכבר לא נכון לתקופה.

    ראשית לעניין המיגון. כמו שוודאי ראיתם בכתבה, גם אני וגם פרדר ממוגנים בחליפת עור מלאה, מגפיים, קסדה וכו'. כשאנחנו רוכבים ומצטלמים ככה אנחנו עושים את זה.
    אלסיבוני בחר שלא ללבוש חליפת עור או מעיל, ומבחינתנו גם זה בסדר. זו הדרך שלו, ואנחנו מקבלים אותה. ככה הוא נהנה מעשיית אופנוענות, וזו דרך לגיטימית.

    יש פה לדעתנו עניין עקרוני שעליו צריך לתת את הדעת. האם תפקידו של המגזין הוא לחנך רוכבים צעירים ולטעת בהם מודעות למיגון או לדברים כאלה ואחרים? ובכן, פה לדעתנו התשובה היא חד וחלק לא. כמו שכתבתי בשרשור אחר, זה היה נכון לפני 20 שנה, כשמגזין מוטו היה מקור המידע היחיד והוא אשכרה חינך פה דורות של רוכבים והיה מודל לחיקוי. היום אנחנו ב-2015, ואנחנו יכולים להגיד בפה מלא ובלי להתבלבל שני דברים: הראשון הוא שכל רוכב היום חשוף לעשרות או מאות מקורות מידע שונים ומגוונים, וזה נכון לכל תחום, לא רק לאופנועים. בתוך מאות מקורות המידע האלה יש גישות שונות לחלוטין, שחלקן הפוכות. לכן המשקל החינוכי של מגזין ירד משמעותית. אין כבר את אותו המקור היחיד שמהווה אורים ותומים ושמתווה דרך. את זה, אגב, אומרים כל הקולגות שלנו בכל העולם. העניין השני, שקשור לראשון, הוא שחבר'ה צעירים כמעט ולא קוראים מגזינים. תעשו ניסוי - תפסו ברחוב 10 אופנוענים צעירים בני 16 עד 22 ושאלו אותם מה מקורות המידע האופנועניים שלהם. אתם תראו שרובם לא קוראים מגזינים, גם לא באינטרנט. הם עסוקים יותר בלראות סרטוני סטאנטס אמריקאיים ושאר אייטמים שמעלים להם עוד יותר את סף הריגוש הגבוה ממילא.

    אז מה נשארנו? עם קבוצה קטנה של הארד-קור, נקרא להם המשוכנעים. אז האם התפקיד של המגזין הוא לשכנע את המשוכנעים? שוב, לדעתנו לא. למשוכנעים השינוי הזה קשה, ואנחנו לחוטין מבינים למה. גם לרובנו במערכת זה קשה. אפילו קשה מאוד. לצאת מהאוטוסטרדה המהירה שכולם רצים בה, לחתוך לשביל שליד ולתת פול גז. לא משהו שאנחנו רגילים, אבל אין ברירה. אם רוצים להמשיך ולעשות מגזין בישראל, חייבים להתאים אותו לרוח התקופה. אגב, בהקשר הזה, כל מי שחושב שאם הוא יקים 'מגזין מקצועי' שפונה להארד-קור האופנועני בארץ עם כתבות עומק איכותיות או טורים ארוכים וטרחניים, קבלו חדשות - במקרה הטוב אתם תהיו עם 500 גולשים קבועים. מזה, חברים, אי אפשר לקיים מגזין.

    אני אסכם פה בשני מישורים. הראשון הוא הכיוון של מגזין WheelZ - ברוחנו אנחנו רואים מגזין שבראש ובראשונה כיף להפיק אותו (אנחנו) וכיף לצרוך אותו (אתם). אם לפרוט את זה לנושאים, אז אתם תראו פה במגזים מצד אחד כתבות עומק רציניות, אם זה כתבות טכניות, מבחני עומק, מבחנים השוואתיים וכו', כמו שאנחנו רגילים להפיק מפול גז, אבל מצד שני אתם תראו כם כתבות קלות לעיכול כמו כתבה על עשרת המנועים הגדולים בישראל או כתבת הסליידים, או עוד כמה דברים שיש לנו בקנה (חלק מהם כבר הפקנו ונמצאים בשלבי עריכה כאלה ואחרים). אתם תמשיכו לקרוא פה את יוסי שווץ למשל, אבל זה יהיה לצד כתבה על ווילי'ז או דריפטים. למה? קודם כל כי זה כיף לנו, שנית כי זה כיף לכם, ושלישית, וזו אולי הנרודה החשובה - זו הגישה שעשויה להכניס לאתר דם חדש של רוכבים, שעד היום לא קראו במגזינים. כשהם יהיו באתר ויקראו בו באופן קבוע - אז יהיה לנו הכוח להשפיע באמת על חינוך הדור הצעיר.

    השני הוא עניין המיגון של אלסיבוני. כבר אמרתי את זה קודם ואני אגיד את זה שוב לסיכום - לא בא לו ללבוש מעיל? ככה יותר כיף ומגניב לו? אז ככה זה יהיה. לא מקצועי? מקצועי בהחלט, לפי כל קנה מידה מגזיני. אני מציע, בלי שמץ של התנשאות, לכל מי שחושב שזה לא מקצועי, לבדוק מחדש את ההגדרה שלו למקצועיות.

    וזהו, שתהיה לכולנו אופנוענות כיפית

אשכולות דומים

  1. כניסה בהחלקה לפניה
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-04-2016, 16:05
  2. כניסה לאברבנאל עם תלת-אופן
    על ידי eran1100 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 21:45
  3. כניסה לעולם השטח
    על ידי Naddyjoe בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 11:35
  4. יציאה בהחלקה מהשבת
    על ידי עמרי גוטמן בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 02:24
  5. כניסה דרך הסלולר
    על ידי ComanDo בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 14:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO