שוב פעם תראה לי סימוכין שהיצרן של הצמיג מאשר שימוש בכלי מעל 250 ואסכים איתך.
כל טענה אחרת היא בגדר "קומבינה".

אם הצמיג היה עונה לדרישות פירלי מזמן היו מכריזים על הצמיג כתואם לכלים של סמק 300 ויותר, אבל לא כך הדבר עובדה פירלי עצמם לא מאשרים להישתמש בצמיג הזה על האופנוע של פותח שרשור.

אני לא מבין את ההתעקשות לא להקשיב להוראות יצרן הצמיג וללכת נגד ההוראות בדבר כמו צמיג.

תקלה בצמיג זה ברוב המוחלט של המקרים תואנה קטלנית, למה להכניס ראש בריא למיטה חולה.
יש יצרן צמיג הוא ממליץ או רוסו 2 או דימון זה מה ששמים.

אם האנגל אסטי היה תואם (והוא לא) פירלי לא היו מהססים להמליץ עליו.

כדרך אגב נינגה 300 מגיע ל207.

והסיבאר 250 מפיק 22 כוח סוס בגלגל
והנינגה 250 מפיק 24 כוח סוס בגלגל
והנינגה 300 מפיק 35 כוח סוס בגלגל.

והסיביאר 250 מוגדר 140 קמש מהירות שיא בפועל אני הוצאתי ממנו 178 במסלול.



Sent from mTalk using windows 10 mobile