ועדיין לא ירדתי לסוף דעתך.
נייקד זה בטוח. (?)
קירור אוויר גם. (?)
צילינדר אחד מקסימום שניים. (?)
קיבלת ג'י עז. בהצלחה.
(אפשר גם יוסדה או ג'יני מבית הפלג, אבל זה כבר ממש הארדקור)
ועדיין לא ירדתי לסוף דעתך.
נייקד זה בטוח. (?)
קירור אוויר גם. (?)
צילינדר אחד מקסימום שניים. (?)
קיבלת ג'י עז. בהצלחה.
(אפשר גם יוסדה או ג'יני מבית הפלג, אבל זה כבר ממש הארדקור)
אוקיי, אנסה לצמצם את זה,
לא משנה אם המכלולים מודרניים או לא, אני אוהב את איך שהאופנועים נראים, לא מחפש את ה"אופי הישן", כמובן שככל שהאופנוע חדש יותר, הוא יקר יותר.
אופנוע בסגנון רטרו, הסיבה שתארתי אותו כסקראמבלר היא כיוון שאני מחפש משהו שיהיה לו מרווח גחון גבוהה יחסית (כזה שלא יפריע לעבור איתו מדרכות או שטויות בעיר) וכיוון שאני מעדיף כידון גבוהה ורחב, ולא קטן ומכווץ כמו שבד"כ יש על הקפה רייסרים.
מעבר לזה אני מחפש מנוע שידע לתת הספק רציני, לא חייב שיהיו לו כל 100 כוחות הסוס שיש על הvfr, אבל כן משהו שיוכל לשייט במהירות נורמאלית ולתת את הכוח הנוסף כשצריך מדי פעם (אני לא איזה חזיר גז, אבל אופנוע שמתחיל לווברץ לך כשאתה עובר את ה4 אלף סל"ד ובוכה לך כשאתה משייט איתו על 130 הוא לא בדיוק ההעדפה שלי).
לצורך העניין אופנוע החלומות שלי פחות או יותר נראה משהו כזה (אם אני לא טועה איזשהו הונדה xr600 שנבנה מחדש כסקראמבלר):
![]()
נערך לאחרונה על ידי Rutang; 26-09-2016 בשעה 19:08.
אז אתה כבר מדבר על פרוייקט.
אכן דו"ש כבסיס זו בחירה לא רעה ואף היו בפולגז"ל כמה ממתקים מאד מעניינים (במשקיענים)
אאל"ט ליוזר בשם R86 יש XT600 שהחל תהליך כזה או אחר. תתיעץ איתו.
אבל שוב, זה כבר פרוייקט.
BMW נינט
אבל זה כבר מותח לך את התקציב טיפה
![]()
נערך לאחרונה על ידי moonshield; 26-09-2016 בשעה 22:47.
לא יודע אם מטרו יביאו ( ובטח לא במחיר שפוי) אבל אולי כזה:
s-l225.jpg
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זה הSCR950?
ימאהה על הבסיס של השלדה והמנוע של הXV הוציאה מגוון דגמים ובגדול אין ספור אפשרויות לעיצוב אישי.
למי שמתחבר לזה זו אחלה פלטפורמה.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI