אני מחדד את כוונתי: כותב הידיעה קושר באופן סיבתי, ישיר ובלעדי את הנתון המבהיל הזה ליוקר היחסי של הביטוח והמצב הכלכלי של האופנוענים. כלומר, במצב היפוטתי כמובן, אם מחר המשכורת של כולנו תוכפל פי 4 אז הנתון הזה ירד לכמעט אפס. אני חושב שהסיבה לכך היא הרבה יותר מורכבת ומסובכת, ומושתתת על המון תפיסות חברתיות, יחסי אזרח-מדינה והחוויה סובייקטיבית של מופקרות וכולי, בנוסף לפאן הכלכלי.
תראה רגע את פילוח הדוגים על הכביש.
הרוב הוא קטני נפח, מי קונה קטנוע קטן נפח? לרוב מי שאין לו כסף ומחפש לחסוך.
עכשיו כש50% מכל השוק לא מבטח ורק 7% זה כלים גדולים אז ה7% זה טיפה בים ביחס לקטנים ששם החוסר ביטוח בגלל עלויות