עמוד 2 מתוך 7 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 102

אשכול: חור במנוע MT09

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    במהירות תלת ספרתית בכביש 6 גם אבן קטנה יכולה לעשות נזק גדול ולא אתה לא תשמע את רגע הפגיעה. לגביי עמידות כן הקרטר שלך לא בנוי לקבל מכות, הוא עשוי סגסוגת אלומניום קלה ופריכה יחסית למכות. אני דיי משוכנע שהשבר חיצוני ולא פנימי כי כמו שכתבתי הקראנק רחוק מהקרטר וכל נזק לקראנק או לאחד הטלטלים ישבור את הבלוק מהחלק הקדמי הוא האחורי שלו ולא מטה מהקרטר, מה ששוב מחזיר אותי לסברה שהשבר הוא ממכה חיצונית. צרף תמונה ברורה יותר ויהיה אפשר לאמר בוודאות.
    כבר היינו בסיפור הזה, רד מזה, זה נראה אותו דבר כמו באופנוע הראשון וזה גם אותו דגם, זה לא חיצוני

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    לא אותו מקום בכלל

    אצלו זה הרבה מעל הקרטר



    וכאן

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא אותו מקום בכלל

    אצלו זה הרבה מעל הקרטר



    וכאן
    נכון אבל חלק שמשתחרר במנוע תחתון יכול לעוף לתחתית העוקה או למקום כמו המקרה הראשון, בגדול לא פוסל מכה חיצונית במיוחד שיש שם שריטה בנוסף אבל בדיוק כמו במקרה הראשון ישר קופצים מביני דבר וקובעים נחרצות (גם אני חטאתי בקביעה שלי) שזה משהוא חיצוני/הרוכב רק בשביל לא לפגוע במיתוס האופנוע היפני האמין.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    דרזנר אותי לא מעניינת אמינות או סטיגמה של יפני גרמני אוסטרי או וואטאבר, אני אומר מה שנראה לי בנושא הזה. עובדה אחת שאי אפשר להתווכח איתה היא שהחור הזה ממוקם במקום הכי נמוך והכי חשוף במנוע לנזקי הדרך וגם בימאהה במקרה הזה חושבים ככה - שים לב למיגון שיצקו בקרטר מסביב לפקק הריקון בגלל אותו מיקום בעייתי. אני דיי משוכנע שהשבר חיצוני וכאשר יפתחו את הקרטר הזה יראו מנוע תחתון שלם לחלוטין. יתכן וסביר להניח שיש נזק למיסבי ההחלקה ואולי גם לקראנק בגלל עבודה בחוסר שמן (תלוי כמה מהר כובה מרגע השבר) אבל שבר פנימי לא יהיה שם ולדעתי החור הזה הוא כתוצאה של משהו שעף אל הקרטר בנסיעה בכביש מהיר - וזו להבהיר למקרה ויש לך שוב ספק, דיעה, לא קביעה.
    לגביי השבר במקרה השני הוא נשבר בגלל דחיסה - חלק שנשבר/ השתחרר (טלטל במקרה ההוא) ונכנס/ נדחס על ידי הקראנק כלפי בלוק המנוע ופתח בו חור.
    אם היה קורה משהו דומה כאן (למרות שפיזית הוא לא אפשרי - הטלטלים מעל הקראנק ואין להם דרך לרדת למטה בלי להטחן על-ידו) לא היה נשאר כלום מהקרטר, לא חור קטן.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 22-12-2016 בשעה 20:30.

  5. #20
    ברוב האופנועים אם לא בכולם הקרטר מאלומיניום. בואו נעשה סקר בנינו לכמה רוכבי כביש נשבר הקרטר כתוצאה מפגיעה חיצונית בעת נסיעה בכביש.
    אני רוכב 40 שנה, מעולם לא קרה לי. אולי הקרטר ב mt חלש ושביר באופן מיוחד?

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    דרזנר אותי לא מעניינת אמינות או סטיגמה של יפני גרמני אוסטרי או וואטאבר, אני אומר מה שנראה לי בנושא הזה. עובדה אחת שאי אפשר להתווכח איתה היא שהחור הזה ממוקם במקום הכי נמוך והכי חשוף במנוע לנזקי הדרך וגם בימאהה במקרה הזה חושבים ככה - שים לב למיגון שיצקו בקרטר מסביב לפקק הריקון בגלל אותו מיקום בעייתי. אני דיי משוכנע שהשבר חיצוני וכאשר יפתחו את הקרטר הזה יראו מנוע תחתון שלם לחלוטין. יתכן וסביר להניח שיש נזק למיסבי ההחלקה ואולי גם לקראנק בגלל עבודה בחוסר שמן (תלוי כמה מהר כובה מרגע השבר) אבל שבר פנימי לא יהיה שם ולדעתי החור הזה הוא כתוצאה של משהו שעף אל הקרטר בנסיעה בכביש מהיר - וזו להבהיר למקרה ויש לך שוב ספק, דיעה, לא קביעה.
    לגביי השבר במקרה השני הוא נשבר בגלל דחיסה - חלק שנשבר/ השתחרר (טלטל במקרה ההוא) ונכנס/ נדחס על ידי הקראנק כלפי בלוק המנוע ופתח בו חור.
    אם היה קורה משהו דומה כאן (למרות שפיזית הוא לא אפשרי - הטלטלים מעל הקראנק ואין להם דרך לרדת למטה בלי להטחן על-ידו) לא היה נשאר כלום מהקרטר, לא חור קטן.
    אגיד לך מה , עדיין לא היה לי זמן לשבת ולבחון מקרוב באור יום אך מחר אעשה זאת ואנסה להבין האם החור הוא מכלפי פנים והחוצה או הפוך... אך דבר אחד אני יכול להגיד לך בבטחה , היום לי לא מעט אופנועים (כלל ימאהה) בעבר ומעולם לא קרה לי מקרה שכזה. לא הרגשתי שום דבר שפוגע באופנוע ואם נגיד ופגע משהו באופן קל ובלי שאני ארגיש וחורר אותו בכזו צורה , זו לא פחות בעייה משבירה מבפנים.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אני דווקא בעדך ובטח שלא מצדד בימאהה בשום צורה, אבל מהתמונות שהעלית ככה זה נראה לי ואני מקווה מאוד בשבילך שאני צודק וזה יגמר בקרטר כי אם זה נזק מבפנים החוצה סרט רע. תעדכן בנושא ואפילו צלם מחר כשאתה מסתכל.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    אני מסכים שאי אפשר לדעת בוודאות מהתמונה הזאת, אך לי זה נראה מאוד דומה לשלי וזוית השבירה נראית לי מ פנימה החוצה.

    דרך אגב, אצלי הי די והותר נזק גם מתחת לגובה הקראנק. מסתבר שכשהקראנק מסתובב עם חצי טלטל עליו ומפליק אותו לכל הכיוונים, עד שנתקע סופית, קורים כל מיני נזקים סביבתיים. לא אתפלא אם יעוף חלק עד הקארטר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    קשה לומר אבל וואלה אופנוע תקציב זה אופנוע תקציב..
    לדעתי חסכו פה כסף על הייצור אני לא מהנדס מכונות אז אני לא יודע איפה, אבל גם אם זה חיצוני זה פגם תכנון לדעתי שיכל בקלות להפתר על ידי מנוסים.
    בדעה שלי האופנוע פשוט מיוצר בזול ולא נעשתה בקרת איכות כמו שצריך.. ואנשים משלמים.
    אבל שוב דעה זה כמו חור תחת, לכולם יש אחד חלק מסריחים חלק פחות.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי relz צפיה בהודעה
    זוית השבירה נראית לי מ פנימה החוצה.
    Sent from my iPhone using Tapatalk
    על פי אתה קובע את זה?


    ציטוט נכתב במקור על ידי relz צפיה בהודעה
    דרך אגב, אצלי הי די והותר נזק גם מתחת לגובה הקראנק. מסתבר שכשהקראנק מסתובב עם חצי טלטל עליו ומפליק אותו לכל הכיוונים, עד שנתקע סופית, קורים כל מיני נזקים סביבתיים. לא אתפלא אם יעוף חלק עד הקארטר.
    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אולי,אבל בד"כ טלטל שבור פורץ את הבלוק באזור שבו הוא נתקע והריקושטים כולם בקרבת מקום.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    79
    יצא לי לבדוק את החור ועדיין איני בטוח אם הוא חיצוני או פנימי (סמנטיקה מכיוון ולדעתי הדבר לא צריך לקרות בשני המקרים).

















    photo sharing

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יש סימני שפשופים בגב החור או שהתמונה מטעה?

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    התמונות שאתה מעלה קטנות מאוד אי אפשר להסיק מהן כלום

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    תפרק את הברגים ותבדוק..מה כ"כ קשה?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  15. #30
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    תפרק את הברגים ותבדוק..מה כ"כ קשה?
    האופנוע באחריות.. אני חושב שזה מבטל.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 19:43
  2. נערך: כמה שמן נכנס במנוע - איבו 250
    על ידי dorvil בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-03-2016, 08:36
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 02-02-2016, 17:35
  4. עב״ם במנוע של הורנט 600 (לדעתי 2002)
    על ידי ItayK בפורום פורום טכני
    תגובות: 34
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 17:49
  5. מעבר מחצי סינטטי לסינטטי מלא במנוע חדש
    על ידי ORiG1NaL בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11-08-2015, 10:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO