הברוטאלה 1000RR של MV אגוסטה מקבל עדכוני מנוע והתאמה לתקנות יורו 5, וכן שדרוג של מערכות האלקטרוניקה ועדכוני בולמים.
לאחר שב-MV אגוסטה סיימו לעדכן את ליין דגמי ה-800, מגיע תורו של הנייקד החזק והמהיר – הברוטאלה 1000RR. הנייקד היפהפה של MV אגוסטה, היצירה של אחד מגדולי מעצבי האופנועים מאסימו טמבוריני, מקבל יישור קו לתקנות יורו 5 עבור מנוע ה-4 צילינדרים בנפח 1,000 סמ"ק, אשר ממשיך להפיק 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד, כמו קודמו, ומומנט של 11.8 קג"מ ב-11,000 סל"ד. ציפוי שסתומים חדש מאפשר עבודת מנוע עם פחות חיכוך ויותר יעילות.
מערכת האלקטרוניקה משנה את יחידת מדידה אינרציאלית (IMU) ב-6 צירים מבוש לקונטיננטל, יחד עם שדרוג לקוויקשיפטר. המערכת כוללת את כל הפיצ'רים המוכרים – מבקרת אחיזה רב-שלבית, בקרת ווילי, בקרת זינוק ומערכת ABS להטיה. יש מסך TFT מעודכן בגודל "5.5 ותאורת LED היקפית – גם להטיה. יש חיבור לסלולר ואפשרות להקרין את מסך הניווט וגם לתעד אותו.
בולמי האוהלינס TTX36 מאחור ו-NIX EC מלפנים עם מזלג בקוטר 43 מ"מ מקבלים כיול מחודש, כאשר בלמי הברמבו Stylema בקוטר 320 מ"מ נשארים ללא שינוי.
ה-MV אגוסטה ברוטאלה 1000RR המעודכן צפוי להגיע לארץ, כאשר מחירו טרם פורסם. הגרסה הקודמת נמכרה בארץ ב-211,220 ש"ח. נעדכן אם מחירו השתנה.