ב-MV אגוסטה מוסיפים לדגמי הברוטאלה והדראגסטר את ה-SCS (ר"ת Smart Clutch System) – מערכת מצמד חצי-אוטומטית.
האיטלקים הציגו את מערכת הקלאץ' החכמה לפני כשנתיים בדגם הספורט-תיור – הטוריזמו ולוצ'ה. המצמד האוטומטי של חברת REKLUSE, המוכרת כחברת אפטרמרקט לאופנועי שטח, מאפשר תחילת נסיעה ללא שילוב מצמד, כמו גם בזמן עצירה בהילוך. ידית המצמד קיימת ומשמשת בעיקר להתנעה וויסות הכוח במידת הצורך. הדגמים ממשיכים להגיע עם קוויקשיפטר, דבר שיוצר אופנוע אוטומטי כמעט לגמרי.
דגמי הנייקד הבינוני של MV אגוסטה, הברוטאלה 800RR והדראגסטר 800RR, עם מנוע טריפל בנפח 798 סמ"ק שמפיק 140 כ"ס, 8.8 קג"מ ומגיע עם מכלולי קצה כמו בולמים איכותיים, בלמי ברמבו ואלקטרוניקה רבה, יוצעו מעכשיו גם כדגמי 2.0 SCS – כלומר, דור שני. המחיר באירופה לדגם זה יקר בכ-1,000 יורו לעומת הדגמים הסטנדרטיים ללא המערכת.