MV אגוסטה, שנכנסים לשנת 2020 מול יריבים מאוסטריה, יפן ומבית, מעדכנים את ספינת הדגל העירומה שלהם – הברוטאלה 1000RR.
בשבועות האחרונים כיסינו כל כיוון אפשרי בזירת הקרב המתחממת בגזרת ההיפר נייקד. מפלצות מרוץ עם נתוני כוח מטורפים, ללא פיירינג ועם כידון גבוה (יחסית). האוסטרים יזנקו לשנת 2020 עם 'החיה 3.0' – ה-1290 סופר דיוק R, שצפוי להציג מספרים שנושקים ל-200 כ"ס. היפנים מפציצים עם הקוואסאקי Z H2, שעם מגדש העל שלו מפיק 200 כ"ס – לפני התערבות מערכת הראם אייר. השכנים באיטליה בכלל שברו את הרשת עם הדוקאטי סטריטפייטר V4 שמצהיר על 205 כ"ס, עם אופציה ליותר. אז מה יש ל-MV אגוסטה להציע?
נתחיל עם המספרים: הברוטאלה 1000RR משאיר את המנוע של ה-F4 (והנה הוא על המסלול עם אביעד), ושם על השולחן 205 כ"ס ו-11.9 קג"מ. הוא דומה כמעט לגמרי ל'סדרת הזהב' החמה, רק שבמקום חישוקי הקרבון הוא יגיע עם חישוקים מאלומיניום, שמוסיפים כמעט 2.5 ק"ג למשקל. בצד האלקטרוני הברוטאלה מגיע עם מסך TFT בגודל "5, בקרת אחיזה בעלת 8 מצבים, בקרת ווילי וקוויקשיפטר, תאורת LED עם טכנולוגיית DRL, ועוד.
הברוטאלה 1000RR מצויד במערך הבולמים של אוהלינס TTX36 מאחור ו-NIX30 מלפנים, ובלמי ברמבו בקוטר 320 מ"מ. כמו מתחריו, הוא יצויד בכנפי קרבון אווירודינמיות חדשות שיעזרו לו להיות יציב גם במהירויות של 200 קמ"ש ומעלה. בנוסף, יש שפע חלקי קרבון כמו כיסוי קלאץ', כנפיים סביב הרדיאטור ועוד.
המחיר באירופה צפוי לעמוד על 30,000 יורו. לא זול, אבל תסתכלו עליו… נעדכן לגבי זמינות ומחירים בישראל.