דף הבית / חדשות / MV אגוסטה: ה-F3 800 RR מקבל גרסה מיוחדת
All Rights Reserved

MV אגוסטה: ה-F3 800 RR מקבל גרסה מיוחדת

ב-MV אגוסטה חושפים את ה-'F3 Competizione' החדש, שיגיע רק ב-300 יחידות ויציע מכלולים משופרים, פחות משקל ויותר כוח

ה-F3 800 RR האקסקלוסיבי של MV אגוסטה מקבל גרסה עוד יותר ייחודית ומוגבלת בכמויות הייצור.

בשנת 2022 הציגו ב-MV אוגוסטה את ה-F3 800 RR הנוכחי, שכלל עיצוב חדש עם כנפונים אווירודינמיים מקרבון, הקשחה, שיפור בגזרת הבולמים, ועדכון המנוע והאלקטרוניקה. במקביל הוצג קיט מרוצים לטובת רוכבים הבוחרים באופציה להשתתף באליפות הסופרספורט העולמית והתקנות החדשות שאפשרו כניסה של טריפלים בנפח 800 סמ"ק.

MV אגוסטה F3 Competizione
MV אגוסטה F3 Competizione

לשנת 2025 מציגים האיטלקים (שנמצאים בבעלות אוסטרית) גרסה מיוחדת יותר אשר תקרא 'F3 Competizione' ומגיע עם קיט המרוצים (כלומר, ללא רישוי כביש) של אקרפוביץ' הכולל מערכת פליטה מלאה מטיטניום ומפלט עם כיסוי מקרבון שמורידים 3 ק"ג מהמשקל, וביחד עם התאמות מנוע מעלים את הספק מנוע הטריפל בשורה בנפח 798 סמ"ק ל-160 כ"ס ב-13,500 סל"ד (לעומת 147 כוחות סוס ב-13,000 סל"ד בגרסה הרגילה). המצמד חדש, ועם 9 דסקיות חיכוך הוא גם קל יותר ללחיצה (ב-50% לפי היצרן).

מערכת המתלים משתדרגת עם בולמי אוהלינס – מזלג NIX30 בקוטר 43 מ"מ מלפנים ובולם TTX36 מאחור – עם יכולות כיול מלאות. יש גם משכך היגוי חדש עם 19 מצבים. לעומת שילוב המרזוקי-זקס של הגרסה הרגילה, יש כאן חסכון של 1 ק"ג במשקל. כנפוני הקרבון מספקים כוח הצמדה של 8 ק"ג על הגלגל הקדמי במהירות של 240 קמ"ש. חישוקי הקרבון שכאן מאפשרים חסכון נוסף של 3 ק"ג ומצבר הליתיום-יון החדש שמוריד 3 ק"ג נוספים.

מערכת האלקטרוניקה מקבלת כיול מחודש ומאפשרת גם בקרות אחיזה ובלימה לפניה וגם 4 מצבי ניהול מנוע ו-8 מצבי התערבות של בקרת האחיזה. כמו בגרסה הרגילה יש כאן את מערכת יחידת מדידה אינרציאלית (IMU) ב-6 צירים של e-Novia, שעל בסיסה מיושמים בקרת אחיזה רב-שלבית להטיה, ABS של קונטיננטל להטיה – כאן עם שני מצבים כולל ניתוק מלא, בקרת ווילי, בקרת שיוט, בקרת זינוק, וקוויקשיפטר לשני הכיוונים. יש את מסך ה-TFT בגודל "5.5 עם חיבור לסלולר, ויש תאורת LED היקפית.

יחד עם עוד חלקי קרבון, גרסת ה-F3 Competizione מורידה בסך הכל 14 ק"ג לטובת משקל של כ-159 ק"ג ומקבלת תוספת כוח ל-160 כ"ס. הגרסה המיוחדת תוגבל ל-300 יחידות בלבד שיימכרו במהלך שנת 2025, כאשר המחיר טרם נקבע.

All Rights Reserved

All Rights Reserved

All Rights Reserved

F3 COMPETIZIONE_STUDIO_4 6720x4480

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Rieju-Aventura-Rally-307-R

רייחו מציגים דגמים חדשים ל-2025

ברייחו מציגים צמד אופנועים חדשים ומעניינים: הראשון הוא האדוונצ'ר ראלי 307 שנכנס לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני, והשני הוא גרסה מוזרקת דלק של אופנוע האנדורו ה-MR300

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן