MV אגוסטה RUSH 1000, שהדור הראשון שלו במהדורה מוגבלת ויקרה יצא בשנה שעברה, מיישר קו עם העדכונים של שאר הדגמים האיטלקים וייוצר ב-300 יחידות נוספות.
MV אגוסטה האיטלקית הציגה את הדור הראשון של ה-RUSH בתערוכת מילאנו 2019, ומכרה כהרף עין את כל 300 היחידות שיוצרו. ה-RUSH 1000 לוקח את מכלולי הקצה של הברוטאלה 1000 – מנוע הארבעה צילינדרים בנפח 998 סמ"ק שמספק 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד ו-11.8 קג"מ ב-11,000 סל"ד (212 כ"ס ב-13,600 סל"ד עם מיפוי ומערכת פליטה אופציונלית – אך ורק למסלול) ויכול להביא את 186 ק"ג של האופנוע למהירות מרבית מוצהרת של 300 קמ"ש. בנוסף, ה-RUSH 1000 מגיע בולמי אוהלינס TTX36 מאחור ו-NIX30 מלפנים – שניהם סמי-אקטיביים חשמליים, וכן עם בלמי איכות של ברמבו Sylema ודיסקים בקוטר 320 מ"מ.
הדור הנוכחי והמעודכן מקבל מקבל יישור קו לתקנות יורו 5, וכן ציפוי שסתומים חדש המאפשר עבודת מנוע עם פחות חיכוך ויותר יעילות. בגזרת האלקטרוניקה, חידוש חשוב הוא מערכת יחידת מדידה אינרציאלית (IMU) ב-6 צירים, הכוללת בקרת אחיזה רב-שלבית, ABS להטיה, בקרת ווילי, בקרת זינוק, בקרת שיוט וקוויקשיפטר לשני הכיוונים. יש מסך TFT חדש בגודל "5.5 ותאורת LED היקפית – גם להטיה. יש חיבור לסלולר ואפשרות להקרין את מסך הניווט וגם לתעד אותו. השלדה עברה כיול מחודש על-מנת לאפשר התנהגות כביש טובה יותר.
לשנה הזאת, עם אופצית הצביעה הצבאית – שני גוונים של ירוק וצהוב – הסיפור המרכזי ב-RUSH 1000 ממשיך להיות העיצוב. שימו לב לחיפויי הקרבון שעוטפים את השלדה והרדיאטור, לרביעיית דודי SC-Project, לזרוע האחורית החד-צדית, לחיפוי האווירודינמי של הגלגל האחורי וליחידת התאורה הקדמית שמעניקה לו אופי אחר לגמרי מהברוטאלה עליו הוא מבוסס.
כאמור, רק 300 יחידות מהדגם יגיעו לייצור, והרוכש יקבל גם את קיט המרוץ אשר ייכלל במחיר של 38,000 יורו.