דף הבית / חדשות / MV אגוסטה חושפת רשמית את ה-F4RC
MV אגוסטה F4RC

MV אגוסטה חושפת רשמית את ה-F4RC

כתבנו כבר כל כך הרבה על ה-F4RC של MV אגוסטה, שחשבנו שהחברה כבר תשכח להציג אותו רשמית, אך עכשיו זה קורה. החברה האיטלקית מציגה את הגרסה הקרבית והיקרה ביותר עד כה של ה-F4, האופנוע שמשמש כדגם ההומולוגציה עבור אליפות הסופרבייק. 250 רוכשים מאושרים (ועשירים) יזכו לכבוד לרכוש אחד.

MV אגוסטה F4RCהאופנוע, שזוכה להרבה תשומת לב, שוקל 183 ק"ג – 7 ק"ג פחות מגרסת ה-RR. כמובן שהאופנוע מגיע גם עם קיט מרוצים שמוריד את המשקל ב-6 ק"ג נוספים ל-13 ק"ג מרשימים מאוד פחות מדגם ה-RR, לכדי 175 ק"ג בלבד. החסכון במשקל מושג על ידי פעולות רבות – משימוש נרחב במכסי מנוע ממגנזיום, החלפת כל הברגים לכאלו מטיטניום, פיירינג מסיבי פחם וגל ארכובה קל יותר.

יש גם אלקטרוניקה למכביר, עם מערכת MVICS 2.0 של MV הכוללת ארבע מפות ניהול מנוע, קביעת רגישות המצערת ובלימת המנוע, ABS וקוויקשיפטר. מערכת הבלימה זהה לזאת של דגם ה-RR, עם שני דיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים ודיסק בקוטר 210 מ"מ מאחור. הבולמים של אוהלינס מתכווננים מכאנית – NIX30 מלפנים ו-TTX36 מאחור.

חלקי המנוע הפנימיים כמעט כולם זכו לטיפול כזה או אחר, כשבגרסת הכביש המנוע מפיק 205 כ"ס ב-13,450 סל"ד, אך עם קיט המרוצים ההספק מטפס לכדי 212 כ"ס ב-13,600 סל"ד, ו-11.7 קג"מ ב-9,300 סל"ד.

כאמור, האופנוע יימכר בכמות מוגבלת של 250 כלים, כפי שחוק ההומולוגציה בסופרבייק העולמי מחייב, כשכל רוכש ייאלץ להיפרד מ-30,999 יורו. את הנגיעות של AMG, שרכשה חלק ממניות החברה, ניתן לראות לא רק בצביעה, עם מדבקות, אלא גם בסרטון ששחררה החברה, בו הדוגמן… סליחה,…לאון קמייר, רוכב הסופרבייק של החברה, מגיע נהוג ב-AMG.

 

 

אודות אייל פרדר

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן