ב-MV אגוסטה מעדכנים את האדוונצ'ר-טורר הייחודי, הטוריזמו ולוצ'ה 800, עם מנוע משופר המותאם לתקנות יורו 5, עם אלקטרוניקה משופרת, ועם הבטחה לנוחות גבוהה יותר לטווחים הארוכים.
הטוריסמו ולוצ'ה (תיור מהיר) המקורי הוצג לפני כמחצית העשור והיה הניסיון הראשון של MV אגוסטה בגלגולה המודרני לבנות אופנוע שהוא נוח ומפנק, ומכוון לתוך הקטגוריה ההולכת וגדלה של אדוונצ'רים בינוניים-גדולים. לתוך שנת 2021 ב-MV אגוסטה שיפרו ועדכנו את הדגם עם ההתאמה המחויבת של המנוע לתקנות פליטת המזהמים יורו 5.
מנוע הטריפל ממשיך לספק 110 כ"ס, אך נתון המומנט שופר בכ-12% בטווחים הבינוניים של 6,000-3,000 סל"ד. יחסי ההעברה בתיבת ההילוכים הוארכו מעט לשיפור השיוט, והשסתומים קיבלו ציפוי דמוי יהלום (DLC) על מנת שיפיקו פחות חיכוך פנימי ויאפשרו לשפר את צריכת דלק. מערכת הפליטה עוצבה מחדש ומכלולי המצמד שופרו לטובת העברת הילוכים משופרת.
בגזרת האלקטרוניקה, חידוש חשוב הוא מערכת יחידת מדידה אינרציאלית (IMU) ב-6 צירים עם בקרת אחיזה רב-שלבית ו-ABS להטיה, וכן מערכת ניהול מנוע שמחדדת את תגובת המצערת. יש מסך TFT חדש בגודל "5.5, כולל חיבור לסלולר ואפליקציה ייעודית לשליטה. גרסאות הלוסו, לוסו SCS (ר"ת Smart Clutch System – הכוללת מצמד אוטומטי) ו-RC LCS מגיעות עם מערכת לוויינית למניעת גניבה המאפשרת לאתר את האופנוע דרך האפליקציה.
הנוחות שופרה עם משקף קדמי מעט גבוה ורחב יותר, מושב שהוא גם עבה יותר וגם נמוך ב-20 מ"מ, וכיול למערכות הבולמים הסמי-אקטיביים חשמליים של זקס, המגיעים בכל הגרסאות למעט הרוסו הבסיסי יותר, שם יש בולם אחורי מתכוונן של זקס ומזלג של מרזוקי בקוטר 43 מ"מ.
ה-MV אגוסטה טוריזמו ולוצ'ה 800 המעודכן צפוי להגיע לישראל, כאשר מחירים טרם פורסמו.