דף הבית / חדשות / MV אגוסטה סטרדאלה הושק בישראל
by benny doutsh -34

MV אגוסטה סטרדאלה הושק בישראל

גרסת התיור של הריבאלה תימכר במחיר מפתיע - 113 אלף ש"ח

צילום: בני דויטש

ה.מ ישראל, יבואנית אופנועי MV אגוסטה לארץ, השיקה בחמישי האחרון את הסטרדאלה 800, גרסת התיור של הריבאלה, רגע לפני שהם עוזבים את אולם התצוגה בתל אביב ועוברים למרכז הלוגיסטי החדש בגרנות.

MV אגוסטה ריבאלה
MV אגוסטה סטרדאלה

הריבאלה והסטרדאלה הם המקבילים של MV אגוסטה להיפרמוטארד ולהיפרסטראדה, ועל פי המדיניות של אגוסטה העולמית הם אמורים להיות מתומחרים בכ-7% יותר מהדוקאטים. למרות זאת, בה.מ ישראל הצליחו לתמחר את הסטראדלה, שהוא כאמור גרסת תיור להיפרמוטו של אגוסטה, ב-112,900 ש"ח (במקום 125,900 ש"ח), שהם כ-7,000 ש"ח פחות מההיפרסטראדה. הסטרדאלה, יחד עם הטוריזמו ולוצ'ה החדש, אמורים להגדיל את נתח השוק של אגוסטה בעולם, שכן הם הכלים הראשונים של החברה מווארזה הפונים לפלח השוק ההולך ומתפתח של אופנועי אדוונצ'ר-תיור.

הסטראדלה 800 מציע מנוע טריפל בנפח 800 סמ"ק שמפיק 8 קג"מ ב-8,000 סל"ד ו-115 כ"ס ב-11,000 סל"ד. זהו אותו טריפל המותקן גם ב-F3, וכן בברוטאלה, בריבאלה ובדראגסטר – ששלושתם בנויים על אותה הפלטפורמה. השינויים מהריבאלה מתסכמים בעיקר בארגונומיה ובאבזור. כך למשל יש משקף רוח מתכוונן, רגלית אמצע וצמד מזוודות מקוריות בנפח 18 ל' כל אחת.

פרט למנוע הטריפל המעניין יש מערכת מתלים מתכווננת באופן מלא, גלגלי "17 במידות ספורטיביות, ומערכת בלמים הכוללת קליפרים רדיאליים מלפנים ומערכת ABS מתקדמת, ויש כמובן ערימה של אלקטרוניקה הכוללת ניהול מנוע ב-3 מצבים, בקרת החלקה, קוויקשיפטר שמאפשר העלאה וגם הורדה של הילוכים ללא שימוש במצמד, ומסך מידע ולוח שעונים משוכלל. גובה המושב ניתן לכיוון בין 850 ל-870 מ"מ, והמשקל היבש עומד על 181 ק"ג.

פרט לסטרדאלה הציגו אנשי ה.מ ישראל צמד דגמים נוספים. הראשון הוא הברוטאלה 800 RR הקרבי והמשופר, והשני הוא ה-F3 בגרסת ה-675 סמ"ק, שעליו כבר רכבנו במסלול ואירנו שבאיטליה באוקטובר האחרון. צמד הכלים תומחר ב-109,900 ש"ח ו-89,900 ש"ח בהתאמה, במקום 129,900 ש"ח ו-102,900 ש"ח. שני הכלים מגיעים גם עם הגבלת הספק כך שיתאימו לרישיון הביניים A1 (עד 47 כ"ס), כשניתן לאחר מכן לשחרר את ההגבלה ולשנות את רישיון הרכב לבלתי מוגבל.

MV אגוסטה ברוטאלה בשלל גרסאות
MV אגוסטה ברוטאלה בשלל גרסאות
MV אגוסטה ברוטאלה 800 RR; ברקע: 3 מוסקטרים
MV אגוסטה ברוטאלה 800 RR; ברקע: 3 מוסקטרים

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

P90531549_highRes

חדשים בארץ: ב.מ.וו R 12 בשתי גרסאות

בב.מ.וו מודיעים על הגעתם לישראל של ה-R 12 nineT ושל ה-R 12 - צמד אופנועים חדשים בסגנון רודסטר קלאסי עם אין-סוף אפשרויות קאסטומיזציה; המחירים: החל מ-123 אלף ש"ח

3 תגובות

  1. Avatar

    אופנוע מהמם ואם הוא אפילו קצת דומה לריבאלה בהתנהגות אז הוא גם חיה רעה ואופנוע לעניין. המחיר "סביר" ביחס למתחרים אבל לא וואוו.
    בכל מקרה, אני מחכה לווילוצ'ה, שהוא האופנוע הכי יפה בהיסטוריה של הדו גלגלי.לא בהכרח אקנה אותו…אבל בוודאות אקפוץ לאולם ללטף.

  2. יאללה תתארגנו על חולצות עם לוגו של האתר, תתחילו לבנות את הדברים גם מחוץ לעולם המחשב.
    בהצלחה!

  3. Avatar

    מדהים האופנוע הזה! מעניין רק בכמה יימכר אחרי שנה של שימוש

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן