הטוריזמו ולוצ'ה 800, אופנוע הסופרט-תיור של MV אגוסטה, צפוי לקבל בקרוב מצמד אוטומטי. כך חשף ג'ובאני קסטליוני, המנכ"ל והבעלים של MV אגוסטה.
נכון לעכשיו הטוריזמו ולוצ'ה, כמו דגמים נוספים של MV אגוסטה, מצויד בקלאץ' מחליק ובקוויקשיפטר לשני הכיוונים. הגרסה החדשה של הטוריזמו ולוצ'ה 800, שתוצג בחודשים הקרובים, תצויד בנוסף לשני אלה גם בקלאץ' אוטומטי של חברת REKLUSE – אותו אנחנו מכירים היטב דווקא מאופנועי השטח.
הקלאץ' האוטומטי יאפשר תחילת נסיעה ללא שילוב קלאץ', שכן הקלאץ' ישולב אוטומטית. גם בזמן עצירה בהילוך לא יהיה צורך ללחוץ על ידית הקלאץ', שכן הקלאץ' האוטומטי יפריד את המנוע מתיבת ההילוכים אוטומטית.
ידית הקלאץ' תישאר כך שניתן יהיה להפריד את הקלאץ' ידנית לצורך ויסות כוח המנוע שיורד לגלגל בזמן נסיעה, ובנוסף, הקלאץ' האוטומטי בשילוב של קלאץ' מחליק יאפשרו שימוש בקפיצי קלאץ' חלשים יותר, מה שאומר ידית קלאץ' רכה יותר לתפעול. תוסיפו לזה את הקוויקשיפטר, שכאמור פועל לשני הכיוונים בזכות המצערות החשמליות, ותקבלו את המערכת הקרובה היותר לתיבת הילוכים אוטומטית.
זוהי הפעם הראשונה שהקלאץ' האוטומטי של רקלוס מגיע לאופנועי כביש כציוד מקורי.
פרט לקלאץ' החדש, קסטליוני הנכד גם הודיע שהדגם הבא של הטוריזמו ולוצ'ה 800 יגיע עם מנוע הברוטאלה 800 החדש, שיפיק 125 כ"ס במקום 110 כ"ס עד כה.