גרסאות ה'רוסו' ('אדום') של MV אגוסטה הן גרסאות הכניסה של היצרנית, והן קיימות בדגמי דראגסטר, ברוטאלה וטוריסימו ולוצ'ה. עכשיו מתווסף ה-F3 800 רוסו, עם עדכוני יורו 5 למנוע, שיפורי שלדה ואלקטרוניקה משופרת.
בדומה לעדכונים האחרונים לדגמי הדראגסטר 800, ברוטאלה 800, טוריסימו ולוצ'ה 800 וסופרוולצ'ה 800, גם ה-F3 800 מקבל את אותם השדרוגים ומבטא אותם בדגם 'רוסו' חדש. מנוע הטריפל בשורה בנפח 798 סמ"ק מיישר קו עם תקנות פליטת המזהמים יורו 5, מקבל שיפורים פנימיים וממשיך לספק את כמעט אותם הנתונים: 147 כ"ס (לעומת 148 כ"ס) וכ-9 קג"מ. בניגוד לשאר דגמי הרוסו המוחלשים יותר, המנוע כאן מספק את אותם הנתונים כמו שאר דגמי ה-F3. המצמד שופר והקוויקשיפטר עבר כיול חדש. שלדת מסבך משולשי פלדה הוקשחה והבולמים עברו כיול מחודש.
כמו שאר הדגמים האלקטרוניקה משתדרגת עם מערכת יחידת מדידה אינרציאלית (IMU) ב-6 צירים. זה כולל בקרת אחיזה רב-שלבית, ABS להטיה, בקרת ווילי, בקרת שיוט, בקרת זינוק, וקוויקשיפטר לשני הכיוונים. יש מסך TFT חדש בגודל "5.5 עם חיבור לסלולר ותאורת LED היקפית.
כמו בשאר הדגמים המעודכנים של MV אוגוסטה גם ה-F3 רוסו מגיע עם מערכת לוויינית למניעת גניבה המאפשרת לאתר את האופנוע דרך האפליקציה.
אין לנו מידע כרגע אם ה-MV אוגוסטה F3 800 רוסו יצטרף לדגמים הנמכרים בישראל, אם-כן נעדכן ברגע שנדע לגבי מועד ההגעה ומחירו.