באפריליה חושפים את מחליפו המודרני של ה-SR50 הספורטיבי הזכור לטובה גם בישראל, ה-SXR50 – קטנוע עם מנוע ארבע פעימות העומד בתקנות יורו 5.
בשנת 1992 הציגו באפריליה את ה-SR50, קטנוע ספורטיבי ומתקדם לזמנו עם מנוע דו-פעימתי מקורר נוזל, גלגלי 13″ ובלמי דיסק. מאז ועד היום נמכרו מאות אלפי יחידות ברחבי העולם. הגלגול המודרני של ה-SR עובר למנוע ארבע פעימות נקי ומודרני, אשר מותאם לתקנות יורו 5, ועם נתון הספק העומד על 3.3 כ"ס ב-7,000 סל"ד, כשלפי אפריליה תצרוכת הדלק עומדת על 40 ק"מ לליטר. לאפריליה SXR50 גלגלי 12″ עם בלם דיסק בקוטר 220 מ"מ מלפנים ובלם תוף מאחור.
העיצוב הוא בקורלציה לאחיו הגדולים והספורטיביים לבית אפריליה, כאשר יש מזלג טלסקופי מלפנים, תא אחסון של 20 ל' מתחת למושב ושקע USB לטעינה בתא הכפפות. ל-SXR50 תאורת LED היקפית וצג LCD מפורט. הגלגלים בקוטר הקטן יותר יחד עם מושב בגובה 775 מ"מ מאפשרים גם לרוכבים נמוכים יותר את הביטחון בהגעה לקרקע.
קטנועי 50 סמ"ק ארבע פעימות אינם רלוונטיים לשוק הישראלי, כך שאנו לא צופים שיגיע אלינו, אך ה-SXR50 מהווה תזכורת נחמדה ל-SR50 – קטנוע ספורטיבי שחינך וגידל בני נוער בשנות ה-90.
לא מעניין 50 סמ"ק עם צריכת דלק של 125 סמ"ק
צריך להחזיר את ה150 סמ"ק לארץ
3.3 מה זה מנוע של מזגן ? זה לא בטיחותי ,עדיף אופניים חשמליים,לפחות לא משלמים ביטוח וטיפולים יקרים.