דף הבית / חדשות / ב.מ.וו: ה-R 1250 RS מתעדכן ל-2023
BMW-R1250RS-2023-006

ב.מ.וו: ה-R 1250 RS מתעדכן ל-2023

ב.מ.וו מציגה את ה-R 1250 RS - גרסת הספורט-תיור של הבוקסר, המתעדכנת ל-2023 בעיקר בתחום האלקטרוניקה עם פנסי LED היקפיים ומערכות בטיחות שיגיעו ללא תוספת תשלום

הב.מ.וו R 1250 RS מקבל לשנת 2023 עדכונים שמתמקדים בעיקר בתחום הבטיחות ושדרוג מערכת התאורה, יחד עם תוספות אופציונליות חדשות.

הב.מ.וו R 1250 RS הוצג בשנת 2018 כגרסת ספורט-תיור עם חצי פיירינג הנושאת את מנוע הבוקסר החדש, שהוצג באותה השנה, כשהפלטפורמה היא של ה-R 1250 R. המנוע בנפח 1,254 סמ"ק עם תזמון השסתומים המשתנה ShiftCam, אשר משנה את תזמון ומהלך שסתומי היניקה בהתאם לסל"ד ולמצב המצערת, ומפיק 136 כ"ס ב-7,750 סל"ד ו-14.57 קג"מ ב-6,250 סל"ד.

ב.מ.וו R 1250 RS - מתעדכן ל-2023
ב.מ.וו R 1250 RS – מתעדכן ל-2023

במקביל לעדכון שבוצע לאחרונה ב-R 1250 R הנייקד-רודסטר, גם כאן השינויים מינוריים יחסית עם תאורת יום (DRL) קבועה, מאותתי LED חדשים, ובנוסף – מערכת ניהול המנוע מקבלת מצב 'אקו' חדש לחסכון בדלק, שמתווסף למצבי הכביש והגשם הקודמים. כסטנדרט, ולא כאופציה, תשולב מערכת ה-ABS PRO להטיה, אשר גם מסתייעת ביחידת מדידה אינרציאלית (IMU) ומשלבת את שני הבלמים יחד בעת לחיצה על ידית הבלם הקדמי או האחורי (כל אחד מהמנופים מפעיל את שני הבלמים). גם בקרת האחיזה להטיה תגיע ללא עלות נוספת. למסך ה-TFT מצטרפת תצוגת ספורט אופציונאלית שמציגה גם מידע על זווית ההטיה. מושבי הרוכב והמורכב מגיעים עם אופציה לחימום, בנוסף לידיות המחוממות, כאשר יש גם אופציה לביטול המושב האחורי של המורכב.

הב.מ.וו R 1250 RS המעודכן צפוי להגיע לישראל בתחילת שנת 2023, כאשר המחיר העדכני טרם נמסר אך הוא צפוי להיות גבוה מאשר הגרסה הקודמת. השינויים המינוריים נובעים מכך שבמהלך שנת 2023 או תחילת 2024 יציגו בב.מ.וו ככל הנראה את ה-R 1300 RS החדש יחד עם הדור החדש של הבוקסרים.

BMW-R1250RS-2023-001

BMW-R1250RS-2023-008

BMW-R1250RS-2023-007

BMW-R1250RS-2023-003

BMW-R1250RS-2023-004

BMW-R1250RS-2023-005

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

2025_YAM_XMAX300A_EU_MBL2_ACT_001_03_preview

ימאהה: האיקסמקס 300 ו-125 מתעדכנים ל-2025

לפני שנתיים ימאהה ביצעה מתיחת פנים משמעותית לקטנוע הנמכר ביותר שלה - ה-XMAX, ולשנת 2025 הוא מקבל עוד עדכונים וגרסה חדשה - טקמקס פלוס

תגובה אחת

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    לא יודע מה קורה במדינות אחרות, אבל פה הבחור הזה נחל כישלון.
    אז למה בדיוק להמשיך אתו?
    מזכיר את הסיפור של ההונדה קרוסראנר. חוץ ממנוע מצוין של ה VFR800 לא היה בו כלום, החל מישיבה לא נוחה בעליל. העיקר שגם אותו ניסו להחיות.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן