הב.מ.וו R 1250 RS מקבל לשנת 2023 עדכונים שמתמקדים בעיקר בתחום הבטיחות ושדרוג מערכת התאורה, יחד עם תוספות אופציונליות חדשות.
הב.מ.וו R 1250 RS הוצג בשנת 2018 כגרסת ספורט-תיור עם חצי פיירינג הנושאת את מנוע הבוקסר החדש, שהוצג באותה השנה, כשהפלטפורמה היא של ה-R 1250 R. המנוע בנפח 1,254 סמ"ק עם תזמון השסתומים המשתנה ShiftCam, אשר משנה את תזמון ומהלך שסתומי היניקה בהתאם לסל"ד ולמצב המצערת, ומפיק 136 כ"ס ב-7,750 סל"ד ו-14.57 קג"מ ב-6,250 סל"ד.
במקביל לעדכון שבוצע לאחרונה ב-R 1250 R הנייקד-רודסטר, גם כאן השינויים מינוריים יחסית עם תאורת יום (DRL) קבועה, מאותתי LED חדשים, ובנוסף – מערכת ניהול המנוע מקבלת מצב 'אקו' חדש לחסכון בדלק, שמתווסף למצבי הכביש והגשם הקודמים. כסטנדרט, ולא כאופציה, תשולב מערכת ה-ABS PRO להטיה, אשר גם מסתייעת ביחידת מדידה אינרציאלית (IMU) ומשלבת את שני הבלמים יחד בעת לחיצה על ידית הבלם הקדמי או האחורי (כל אחד מהמנופים מפעיל את שני הבלמים). גם בקרת האחיזה להטיה תגיע ללא עלות נוספת. למסך ה-TFT מצטרפת תצוגת ספורט אופציונאלית שמציגה גם מידע על זווית ההטיה. מושבי הרוכב והמורכב מגיעים עם אופציה לחימום, בנוסף לידיות המחוממות, כאשר יש גם אופציה לביטול המושב האחורי של המורכב.
הב.מ.וו R 1250 RS המעודכן צפוי להגיע לישראל בתחילת שנת 2023, כאשר המחיר העדכני טרם נמסר אך הוא צפוי להיות גבוה מאשר הגרסה הקודמת. השינויים המינוריים נובעים מכך שבמהלך שנת 2023 או תחילת 2024 יציגו בב.מ.וו ככל הנראה את ה-R 1300 RS החדש יחד עם הדור החדש של הבוקסרים.
לא יודע מה קורה במדינות אחרות, אבל פה הבחור הזה נחל כישלון.
אז למה בדיוק להמשיך אתו?
מזכיר את הסיפור של ההונדה קרוסראנר. חוץ ממנוע מצוין של ה VFR800 לא היה בו כלום, החל מישיבה לא נוחה בעליל. העיקר שגם אותו ניסו להחיות.