דף הבית / חדשות / ג'וני ווקר מצטרף לתכנית האנדורו של טריומף
Walker Triumph (1)

ג'וני ווקר מצטרף לתכנית האנדורו של טריומף

בטריומף מגבירים את המאמץ על תכנית האנדורו עם גרסת ה-250 סמ"ק ארבע פעימות, עם החתמה מבטיחה של מנהל קבוצה ורוכב בכיר שיתחרה באירופה ובארצות הברית - ג'וני ווקר

ג'וני ווקר – מרוכבי האנדורו והאנדורוקרוס המובילים בעולם – משלב כוחות עם פול אדמנסון לטובת קבוצת מרוצים חדשה ופיתוח אופנוע האנדורו החדש של טריומף.

בסוף השנה שעברה הציגו בטריומף את ה-TF 250X, אופנוע המוטוקרוס הראשון של החברה, בנפח 250 סמ"ק, אשר יהיה בסיס גם לאופנוע אנדורו. עד כה בטריומף לא סיפקו תוצאות טובות באליפויות השונות באירופה ובארצות הברית, אך בחברה ממשיכים את הפיתוח ורכישת הניסיון. צעד אחד גדול קדימה בתחום האנדורו סוכם בימים האחרונים, כאשר קבוצת המרוצים תנוהל על-ידי פול אדמנסון (Paul Edmondson), זוכה בארבע אליפויות אנדורו עולמיות בעברו. ההחתמה השנייה היא של ג'וני ווקר בן ב-33, שסיים עכשיו את החוזה שלו בבטא שסיפקה לו 3 פעמים סגן אלוף באליפות הסופראנדורו העולמית. ווקר (שרכב עם אביעד בארץ אי-שם בשנת 2018) ישתתף בסבבים נבחרים באליפויות האנדורו והסופראנדורו האמריקאיות (שם גם זכה באליפות לפני שנתיים) וסבבים של ה-EnduroGP. הוא אמנם בשלהי הקריירה, אבל מביא איתו המון ניסיון ופוטנציאל למספר ניצחונות, וכן גאווה בריטית ליצרנית בריטית.

ג'וני ווקר ופול אדמנסון עם הטריומף החדש
ג'וני ווקר ופול אדמנסון עם הטריומף החדש

אופנוע האנדורו של טריומף טרם הוצג רשמית, ואפילו אין לו שם, אבל אם ניקח את ה-TF 250X כמדד אזי מדובר על מנוע ארבע פעימות בנפח 250 סמ”ק עם הזרקת דלק וקירור נוזל. מבחינת נתונים יבשים, יש לבוכנה מהלך של 52.3 מ”מ, קוטר קדח של 78 מ”מ ויחס דחיסה של 14.4:1. הבוכנה עצמה עשויה מאלומיניום מחושל, ויש שסתומים מטיטניום קל משקל שמאפשרים עבודה בסל"ד גבוה. יש ציפוי DLC לחלקים הנעים להפחתת החיכוך שיוצר חום ובזבוז אנרגיה, וכיסויי צד ממגנזיום קל משקל.

למערכת ניהול המנוע אופציה למספר מפות המשנות את אופי המנוע, לצד שליטה על פרמטרים שונים באמצעות אפליקציה ייעודית ('MX Tune Pro app'), שמשפיעים על בקרת האחיזה, בקרת הזינוק והקוויקשיפטר.

השלדה, משולשי ההיגוי והזרוע האחורית של האופנוע עשויים אלומיניום. מערכת המתלים מתוצרת קאיאבה מורכבת ממזלג הפוך בקוטר 48 מ”מ עם מהלך גלגל של 310 מ"מ, יחד עם בולם אחורי עם מהלך גלגל של 305 מ”מ. שני הצדדים מאפשרים כיוון מלא, כולל אופטימיזציה של שיכוך כיווץ איטי ומהיר בבולם האחורי. מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו עם דיסק יחיד בקוטר 260 מ”מ וקליפר כפול בוכנות מלפנים, ודיסק בקוטר 240 מ”מ וקליפר בעל בוכנה אחת מאחור. בנוסף יש כסטנדרט כידון Pro Taper ACF עם סיבי פחמן וחישוקי D.I.D מאלומיניום. בסיס הגלגלים של גרסת המוטוקרוס עומדת על 1,492 מ"מ, גובה המושב על 960 מ"מ, מיכל דלק המכיל 7 ליטרים, והמשקל המלא עומד על 104 ק"ג.


Walker Triumph (4)

Walker Triumph (2)

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

קימקו דאונטאון 350 GT

חדשים בארץ: קימקו דאונטאון 350 GT וסקייטאון 125

שני קטנועים חדשים של קימקו מגיעים לישראל - הסקייטאון 125 והדאונטאון GT 350; המחירים 22 אלף ש"ח ו-38 אלף ש"ח בהתאמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן