הדוקאטי היפרמוטארד 950 זוכה לעדכוני יורו 5 למנוע ולשיפור במנגנון ההילוכים. גרסת ה-SP מקבלת צביעה ברוח דגמי ה-MotoGP.
הדור הראשון של ההיפרמוטארד מסדרת מקוררי הנוזל היה ה-821, שהוצג ב-2014, השני היה ה-939 שהוצג ב-2016, והשלישי – בגרסת 950 סמ"ק – הוצג בשנת 2019. לפני כן היו מקוררי האוויר – ה-796 וה-1100. כעת מעדכנים בדוקאטי את הדור השלישי עם עדכוני תקנות יורו 5 למנועים. המספרים והביצועים לא נפגעו, ועדיין עומדים על 114 כוחות סוס ב-9,000 סל"ד ו-9.8 קג"מ ב-7,250 סל"ד, כל אלו ממנוע L-טווין בנפח 937 סמ"ק. יש גרסה מותאמת לקטגורית A1, כלומר ל-47.6 כ"ס (35 קילוואט). בנוסף, מערכת העברת ההילוכים שופרה ועודנה, וכעת היא מאפשרת גם מעבר קל יותר הילוך סרק.

הגרסה הרגילה וגרסת ה-RVE עם סכימת צביעת הגרפיטי נשארים כמו שהיו, כאשר גרסת ה-SP מקבלת צביעה ברוח דגמי ה-MotoGP. גרסת ה-SP הקרבית מגיעה עם בולמים של אוהלינס עם מהלך ארוך יותר (15 מ"מ מלפנים, 25 מ"מ מאחור) שמעלים את גובה המושב ב-20 מ"מ ומאפשרים זווית הטיה של 47 מעלות במקום 44 מעלות בגרסה הרגילה. יש גם חישוקי מרקזיני קלים יותר עם צמיגי פירלי דיאבלו סופרקורסה SP במקום הדיאבלו רוסו 3 בגרסה הרגילה, כנף קדמית וכיסויי טיימינג מקרבון, וקוויקשיפטר לשני הכיוונים כסטנדרט.
דגמי הדוקאטי היפרמוטארד 950 המעודכנים צפויים להגיע בקרוב לישראל. מחירים עדכניים טרם נמסרו.